Kuracji wzmacniającej poddano nawet sportowe odmiany. Nowy Golf GTI będzie rozwijał 230 zamiast 220 KM, a GTI Performance - 245 zamiast 230 KM.
Nie wypadało więc, by flagowy Golf R pozostał przy 300 KM i 380 Nm. W odświeżonej wersji silnik 2.0 TSI rozwinie 310 KM i 400 Nm. Golf R wyposażony w skrzynię DSG z procedurą startową na przyspieszenie o 0 do 100 km/h będzie potrzebował jedynie 4,6 sekundy. Nigdy wcześniej seryjnie produkowany Golf nie jeździł tak żwawo.
Cennik Golfa R otworzy hatchback z manualną skrzynią (w Niemczech oferowany od 40 675 euro). Kombi, seryjnie wyposażane w skrzynię DSG, wyceniono na 44 800 euro.
Zmiany zaszły też na drugim krańcu oferty. Miejsce bazowego, czterocylindrowego motoru 1.2 TSI zajął trzycylindrowy 1.0 TSI, również o mocy 85 KM. Za tak zmotoryzowanego Golfa w wersji Trendline niemieccy klienci będą musieli zapłacić 17 850 euro.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody