Pierwszym katalogiem w kolekcji pana Piotra był prospekt reklamowy Fiata 125p. Teraz są tam takie białe kruki, jak limitowane katalogi Porsche czy Cadillaka albo broszura reklamowa Lamborghini Miura, warta ponad 1700 zł.
Źródło: TVN Turbo/x-news
Foldery reklamowe potrafią kosztować jeszcze więcej.
- Słyszałem o prospekcie Bugatti Veyron, który na rynku kolekcjonerskim wyceniono na dziesięć tysięcy euro - podkreśla Piotr Tomczyk.
Zobacz też: Samochody z kartonu, w zestawie są nawet miniaturowe klucze (WIDEO)
Kierowca ciężarówki dachował w przydrożnym rowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?