Zmianom poddano seryjną jednostkę napędową modelu GT-R z 2009 roku. Zamontowano turbosprężarki zmodyfikowane przez amerykańską firmę AMS Performance (która, co ciekawe, należy do Polaka). Modyfikacje sprężarek polegały na zastosowaniu wirników o innych rozmiarach. Seryjne wtryskiwacze paliwa ustąpiły miejsca nowym, o wydajności 1000 cc. Zmieniono też układ wydechowy - nowy ma większą średnicę i jest wyposażony w sportowe, metalowe katalizatory.
CZYTAJ TAKŻE
Nissan GT-R za prawie 325 tysięcy
Nissan GT-R 2011
Zmiany wprowadzono również w układzie dolotowym usuwając seryjne restrykcje i instalując przekalibrowane czujniki. Wzmocnione elementy układu przeniesienia napędu pochodzą z firmy Dodson Motorsport - jest to zestaw obejmujący wzmocniony wałek i przełożenie, zabezpieczenia wałków, dodatkowe magnesy filtrujące olej i inne detale eliminujące mankamenty seryjnej produkcji, które są charakterystyczne dla egzemplarzy seryjnych.
Elektronika sterująca silnikiem została zmodyfikowana z użyciem narzędzia Cobb Accesstuner Pro. Efekty są imponujące. Moc silnika wynosi teraz 708 KM, a maksymalny moment obrotowy 911 Nm osiągany jest przy 4 529 obr./min. Wykres momentu i mocy przebiega bardzo płasko, co świadczy o tym, że moc oddawana jest niemal liniowo. Zawieszenie wzbogacono o stabilizatory Whiteline poprawiające kontrolę przechyłów w i tak już dobrze zbalansowanym podwoziu.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?