Wygląd nadwozia został osiągnięty dzięki gładkim panelom i ostrym, zdecydowanym liniom. Lepsze właściwości aerodynamiczne osiągnięto dzięki ukośnym przetłoczeniom boków przebiegającym od przedniego do tylnego błotnika.
Zdecydowano się na bardzo nisko położony środek ciężkości, który w połączeniu z zaawansowaną technologią napędu na wszystkie koła e-4ORCE ma zapewniać płynne i stabilne przyspieszanie oraz zwalnianie. Konsola i oświetlenie wnętrza zostały ozdobione tradycyjnymi japońskimi wzorami kumiko i koushi, podczas gdy płaski panel LED w podłodze wyświetla obrazy rzeki i nieba, tworząc relaksującą przestrzeń, w której świat cyfrowy przenika się z naturą.
W pełni autonomiczna jazda pozwala kierowcy skupić się na rozmowie z towarzyszami podróży. Przednie fotele obracają się o 360 stopni, umożliwiając pasażerom siedzącym z przodu i z tyłu prowadzenie rozmów twarzą w twarz. Pasażerowie na tylnych fotelach mogą korzystać z przenośnego ekranu do obsługi centralnego wyświetlacza nawigacji oraz systemu audio z przodu kabiny. Innowacyjny system oparty na sztucznej inteligencji monitoruje wskaźniki biometryczne – w tym fale mózgowe, tętno, oddech i potliwość – i automatycznie dobiera odpowiednią muzykę oraz dostosowuje oświetlenie do nastroju użytkownika.
System V2X (Vehicle-to‑Everything) oraz akumulator o dużej pojemności pozwalają na dostarczanie energii elektrycznej do domu, sklepu czy biura podczas podróży oraz w różnych sytuacjach biznesowych. Dokładne dane techniczne nie są znane.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?