Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38354 opinie. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1259 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Pierwsza generacja Nissana Juke wywoływała skrajne emocje. Jedni go kochali, a inni na jego widok odwracali głowę. Wraz z generacją numer dwa przyszło nieco więcej stonowania, a design auta, choć wciąż nowoczesny, już nie jest tak kontrowersyjny. W Motofaktach sprawdzamy, jak jeździ taki Juke wyposażony w litrowy, 117-konny silnik benzynowy i automatyczną skrzynię biegów.
Jakiś czas temu kwota 100 000 złotych była wystarczająca, aby kupić dobrze wyposażone auto kompaktowe. Rynek się zmienia, moda również, a wraz z tym ceny aut. Kwota 100 000 złotych na auto kompaktowe nadal jest wystarczająca, ale musimy godzić się na spore kompromisy. W tej cenie znajdziemy także bardzo ciekawego crossovera z segmentu B, który również zaoferuje sporo miejsca i funkcjonalności, a przy tym będzie modny i świetnie spisze się w mieście. Zapraszamy do porównania dwóch ofert z japońskimi korzeniami.
Nissan Juke wcale się nie zmienił. Nowa jest tylko płyta podłogowa, układ napędowy i nadwozie. Wygląda na to, że pojawił się następny kandydat do nieśmiertelności, gotów iść w ślady Mini.
Nissan rozpoczął produkcję nowego crossovera Juke w zakładach w Sunderland (Wielka Brytania). Sprzedaż modelu na rynkach europejskich rozpocznie się pod koniec listopada.
Ponad milion sprzedanych egzemplarzy pierwszej generacji od 2010 roku mówi samo za siebie. Nissan Juke, twórca segmentu miejskich crossoverów, wraca teraz w zupełnie nowej odsłonie.
Prawie dekadę po ustawieniu poprzeczki dla miejskich crossoverów jako model o wyrazistym charakterze. Jak bardzo różni się od poprzednika?