Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Primera III mocno odbiega od tego, co było typowe dla jej poprzedników. Ten samochód cieszy oko, a nie kieszeń swojego właściciela.
Solidny, wszechstronny, choć o średniej urodzie. I nie przysparzający kłopotów właścicielowi. Taki jest Nissan Primera II.
Na europejskim rynku dla Nissana najważniejszym modelem jest Primera, a dla Toyoty – Avensis.
Wielu nabywców samochodów preferuje wyroby przemysłu japońskiego. Jak głosi fama są niezawodne i dobrze zmontowane.
Nissan podkreśla, że Primerę zaprojektowano z myślą o rynku europejskim. W naszym kraju model ten nie jest zbyt popularny.
Japońska limuzyna wyższej klasy średniej przeszła w 2000 roku poważny face lifting. Zmieniono stylistykę przedniej i tylnej części nadwozia oraz poprawiono wykończenie wnętrza.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —