Klienci będą mogli wybrać jeden z dwóch silników: wysokoprężny 1.6 i-DTEC (120 KM mocy), lub benzynowy 1.5 i-VTEC (130 KM). "Benzyniak" będzie mógł współpracować zarówno z przekładnią manualną, jak i bezstopniową CVT.
Honda deklaruje, że zużycie paliwa w dieslu wyniesie średnio ok 4 l/100 km, natomiast w przypadku silnika benzynowego - 5,3 l/100 km.
Celem producenta było stworzenie auta praktycznego, dzięki czemu pojazd posiada dużo schowków, a jego fotele łatwo się składają. Bagażnik pomieści standardowo 453 litry bagażu, a po złożeniu siedzeń jego pojemność wzrośnie do 1026 litrów.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to na razie nie przedstawiono dokładnych szczegółów.
Nowa Honda HR-V: podstawowe dane dot. zużycia paliwa, emisji CO2 i osiągów:
Silnik | 1.6 i-DTEC 6-biegowa skrzynia manualna | 1.5 i-VTEC 6-biegowa skrzynia manualna | 1.5 i-VTEC przekładnia automatyczna CVT |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 10,1 | 10,3 | 10,9 |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) | 4.0 (koła 16") 4.1 (17") | 5.6 (16") 5.7 (17") | 5.2 (16") 5.4 (17") |
Emisja CO2 w cyklu miesanym (g/km) | 104 (16") 108 (17") | 130 (16") 134 (17") | 120 (16") 125 (17") |
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?