Nowe hasło marki Chevrolet - "Find New Roads"

(ip)
Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet
Chevrolet jednoczy swoje działania w zakresie technologii, stylistyki oraz sprzedaży wokół jednej spójnej wizji na platformie komunikacyjnej o nazwie Find New Roads.

U podstaw tej nowej strategii znajduje się dziedzictwo Chevroleta oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wizja Find

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

New Roads będzie doskonałym sprawdzianem dla firmy w okresie opracowywania nowych produktów i technologii, które pojawią się w sprzedaży na ponad 140 rynkach całego świata.

„Find New Roads to wizja odzwierciedlająca ducha pomysłowości zapisanego w genach Chevroleta od początku istnienia firmy. Będzie ona wyznaczała kierunek rozwoju naszych działań we wszystkich możliwy aspektach”, powiedziała Mary Barra, wiceprezes ds. globalnego rozwoju produktu. „Sprzedajemy modele Chevroleta na całym świecie już od ponad stu lat, jednak po raz pierwszy skupimy się wokół jednej globalnej wizji”.

„W 2013 roku na rynki całego świata wprowadzimy ponad 20 nowych modeli, dlatego uważam, że to odpowiedni czas na wcielenie w życie tej inicjatywy”, powiedział Alan Batey, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej na rynku amerykańskim oraz globalnego marketingu. „Kontynuujemy naszą politykę światowego rozwoju, szczególnie na wschodzących rynkach, natomiast inicjatywa Find New Roads pozwoli nam na uzyskanie jeszcze większej spójności działań, zarówno wewnętrznych, podejmowanych z naszymi pracownikami, jak i zewnętrznych z klientami firmy”.

Podejście Chevroleta do marketingu oraz sprzedaży detalicznej już teraz jest spójne z nową globalną wizją. W zeszłym roku Chevrolet wybrał firmę Commonwealth jako swoją nową globalną agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii na całym świecie. Marka zainicjowała również program szkoleniowy dla pracowników punktów dilerskich, który ma na celu wykształcenie nowego, innowacyjnego podejścia do każdego aspektu ich działalności, tak by zapewnić jak najwyższy poziom obsługi klienta.

Oprócz zapewnienia spójności działań marki na całym świecie, hasło Find New Roads będzie również wykorzystywane w kampaniach reklamowych Chevroleta na całym świecie. Pierwsze kampanie tego typu ruszą w Stanach Zjednoczonych jeszcze w tym kwartale.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty