Nowy gracz na polskim rynku paliw

(pp) źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse
Sieć marketów Intermarche zamierza poszerzyć swoją działalność o stacje paliw zlokalizowane na drogach krajowych i wojewódzkich. Głównym atutem tych punktów ma być niska cena oferowanych tam benzyny, oleju napędowego i LPG - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse

Dotychczas, stacje należące do marketów miały stanowić magnes na klientów - oferując tanie paliwa, zachęcały ludzi do skorzystania także z oferty sklepów. Teraz, Intermarche zamierza przeprowadzić pionierską w skali naszego kraju akcję wyjścia poza obręb marketów i pojawić się na rynku jako nowa sieć paliw.

Dotychczas otwarto dwa tego typu punkty. Do końca 2013 roku ma się pojawić kolejnych pięć. Poza standardową usługą w postaci tankowania samochodów, oferują one również zaplecze do obsługi pojazdów ciężarowych oraz specjalne karty flotowe.

Poza Intermarche, podobne plany mają także sieci E'leclerc oraz Auchan. W 2012 roku, stacje należące do marketów stanowiły ponad 2 proc. wszystkich tego typu punktów w Polsce. Mimo to, ich udział w ilości sprzedanego paliwa sięga niemal 6 proc.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty