Dotychczas, zawieszenie typu Hiper Strut było oferowane wyłącznie w najmocniejszej odmianie pojazdu segmentu D, a także jako opcja w przypadku wersji BiTurbo Diesel z napędem na obie osie. Wkrótce jednak lista tych pojazdów zostanie powiększona o kolejne. Niemiecki producent nie przedstawił dokładnych informacji na ten temat. Wiadomo jednak, że Hiper Strut będzie dostępne dla mocniejszych odmian Insigni, wyposażonych w jednostki napędowe o mocach przekraczających 150 KM.
Przypomnijmy, że rozwiązanie General Motors polega na zmniejszeniu kąta nachylenia osi sworznia zwrotnicy i skróceniu promienia zataczania w porównaniu do wersji wyposażonych w tradycyjną kolumnę McPhersona. Zmniejszeniu uległ także zakres zmiany nachylenia kół przedniej osi podczas pokonywania zakrętów. Dzięki temu nie tylko zwiększyła się przyczepność auta do nawierzchni, lecz również zniwelowało wpływ dużej mocy silnika na prowadzenie auta i pozwoliło zmniejszyć zjawisko podsterowności.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?