Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych niemieckiej marki rosła mimo spadającego rynku, dzięki temu Opel w okresie od stycznia do kwietnia zwiększył swój udział z 6,53% uzyskanych w zeszłym roku do 8,23%, czyli o 1.7 punktu procentowego.
Liderem sprzedaży marki po pierwszych czterech miesiącach roku jest Opel Corsa, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, którego sprzedaż wyniosła 3 412 sztuk. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 3 250 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka – 1 630 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach 2015 roku potroiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
„W kolejnych miesiącach polskich klientów czekają premiery najnowszych modeli Opla – miejskiego KARLa oraz nowej generacji Astry. W ofercie pojawi się również innowacyjny asystent mobilności i serwisu, system Opel OnStar. A już teraz wprowadzamy nowy produkt finansowy pod nazwą „Drive New Opel” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „To rozwiązanie przed wszystkim dla tych klientów, którzy przy niewielkim nakładzie środków chcą mieć możliwość wygodnego użytkowania ciągle nowego auta” – dodaje Mieczkowski.
Drive New Opel to program finansowania, który pozwala na zakup auta nawet bez wnoszenia wkładu własnego, płacąc stałą miesięczną ratę. Po upływie 3 lat klient będzie miał możliwość wymiany auta na nową Corsę, korzystając w dalszym ciągu z tego programu finansowania.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?