Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Opel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek motoryzacyjnych na świecie. Jej początki wcale nie wskazywały jednak na to, że przedsiębiorstwo będzie produkować samochody.
Historia markiSezon 1996 przypadał na szczyt popularności wyścigów samochodów turystycznych. Maszyny klasy 1 dorównywały technologicznie bolidom Formuły 1. Za zgodą FIA niemieckie DTM przekształcono w Międzynarodowe Mistrzostwa Samochodów Turystycznych (ITC). Wyścigi odbywały się na całym świecie, od Hockenheim w Niemczech do Sao Paulo w Brazylii. Transmitowano je na żywo w telewizji, a kibice nie odrywali wzroku od ekranów, śledząc wyczyny słynnych kierowców i karkołomne manewry wyprzedzania. Na zakończenie sezonu Opel odniósł największy sukces w swojej historii udziału w wyścigach, zdobywając tytuły mistrzowskie w klasyfikacji zarówno kierowców, jak i marek, po zaciętej walce z Alfą Romeo i Mercedesem. Mistrzowskim samochodem turystycznym w 1996 r. został Opel Calibra V6 4x4 z Manuelem Reuterem za kierownicą.
Opel opublikował pierwsze informacje i zdjęcia zupełnie nowego Movano‑e, czyli pierwszego w pełni elektrycznego przedstawiciela dużych vanów w ofercie niemieckiej marki.
Na tle innych przedstawicieli segmentu D, Opel Insignia może uchodzić za samochód mocno konserwatywny. Uszczypliwi powiedzą, że Insignia jest po prostu zacofana, ale ja się z tym zdecydowanie nie zgodzę. To auto jest bardzo nowoczesne, ale zamiast epatować gadżeciarstwem, stawia na wygodę obsługi i ergonomię. Jak spisuje się na co dzień?
Nazywa się Manta — Opel Manta. Samochód tak ponadczasowy jak najsłynniejszy tajny agent Jej Królewskiej Mości. Manta wprowadzona na rynek ponad 50 lat temu z czterocylindrowym silnikiem benzynowym dzisiaj znowu jest w szczytowej formie, jako pierwszy elektryczny MOD w historii niemieckiej marki.
Opel prezentuje nowy lekki pojazd użytkowy z napędem elektrycznym, który umożliwi bezemisyjny transport klientom wymagającym tankowania w ciągu kilku minut. Opel Vivaro‑e HYDROGEN jest samochodem elektrycznym zasilanym ogniwami paliwowymi (FCEV) z funkcją doładowania pomocniczego akumulatora z zewnętrznego źródła prądu.
Zapewne większość zna powiedzenie, że „Bus musi latać”. Owszem, coś w tym jest, w końcu po to kupuje się duże i przestronne auto, aby z niego korzystać. W przypadku Opla Zafiry-e Life jest nieco inaczej, bo po około 170-200 kilometrach podróży, czeka nas obowiązkowa przerwa na ładowanie baterii. Ta wersja nie może i nie powinna „latać” w trasach. Do czego więc została stworzona? Postanowiłem sprawdzić to przy okazji testu elektrycznej wersji Zafiry-e Life z baterią o pojemności 50 kWh.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 159 ofert:
11 785 złZakres cen: 6 000 – 26 000 zł
Średnia cena na podstawie 10 ofert:
2 985 złZakres cen: 1 250 – 3 900 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
950 złZakres cen: 950 – 950 zł