W zeszłym roku Pagani wprowadziło na rynek Zondę Revolucion, która miała być ostatnim modelem tego typu oferowanym w
sprzedaży. Samochód wyposażony w karbonowo-tytanowe nadwozie ważące zaledwie 1070 kilogramów otrzymał potężną jednostkę benzynowa V12 o pojemności 6 litrów, produkującą 800 KM mocy i 730 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dzięki czemu oferował porywające osiągi, godne „ostatniego” członka rodu Zondy.
Niedawno pewien zamożny klient z Chin zlecił jednak firmie stworzenie wyjątkowej odmiany wyłącznie na swój użytek, w związku z czym eksperci z Pagani znów wzięli się do pracy.
Tak powstała wersja X, która wygląda niemal identycznie, jak Zonda Uno - na zewnątrz auto wyróżnia się turkusowym lakierem, natomiast wewnątrz króluje niebieska tapicerka skórzana, uzupełniona wstawkami z aluminium i włókna węglowego.
Źródłem napędu jest najprawdopodobniej silnik AMG V12 o pojemności 7,3 litra i mocy 760 KM. Napęd trafia do tylnych kół za pośrednictwem sekwencyjnej skrzyni biegów.
Cena tego wyjątkowego egzemplarza nie jest znana.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?