Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Samochody, które od importerów otrzymują dziennikarze do testów to najczęściej topowe wersje silnikowe i wyposażeniowe dostępne na rynku. Mają one niewiele wspólnego z tym, co wyjeżdża z polskich salonów sprzedaży. Prezentowany Peugeot 308 1.2 Pure Tech Active to typowy „średniak”. Nie ma najmocniejszego dostępnego silnika, ani nie jest wyposażony we wszystko, co można zaznaczyć w internetowym konfiguratorze. Czy to oznacza, że pozostawił po sobie złe wrażenie?
W tyle za konkurencją nie chce pozostawać Peugeot, dlatego Francuzi postanowili zmodernizować model 308. Na jakie zmiany się zdecydowano?
Skoda odświeżyła Octavię, a Volkswagen Golfa. W tyle nie chce pozostawać Peugeot, dlatego Francuzi postanowili zmodernizować model 308.
Atrakcyjny z wyglądu, funkcjonalny i niedrogi – oto krótka wizytówka modelu 308, który na rynku wtórnym jest jednym z ciekawszych aut kompaktowych.
Kompakt z charakterem klasycznych „rajdówek”. Taki jest Peugeot 308 GTi, który po 21 sekundach od startu potrafi przekroczyć 200 km/h. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
Peugeot 308 GTi jest już do zamówienia w Polsce. Jak przedstawia się cennik najmocniejszej odmiany kompaktu z Francji?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —