Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Historia Peugeota jest nierozerwalnie związana ze sportem motorowym. Francuski koncern walczy o najwyższe lokaty w najbardziej prestiżowych zawodach. Nie zapomina także o kierowcach u progu profesjonalnej kariery. Z myślą o nich przygotowano model 308 w pucharowej specyfikacji Racing Cup.
Pomysły na kombi bywają bardzo różne, czego dowodem są kompakty Hondy i Peugeota. Japończycy podeszli do tematu zupełnie inaczej niż Francuzi.
Peugeot odsłonił najmocniejszą wersję swojego kompaktu. Auto oferowane w dwóch wariantach mocy, trafi do sprzedaży latem tego roku.
W Europie konkurs Car of the Year odbywa się już od 50 lat. W 2014 roku to zaszczytne miano przypadło francuskiej marce Peugeot za drugą generację modelu 308. Kilka miesięcy później po ogłoszeniu wyników konkursu na polskim rynku pojawiła się wersja kombi.
Najnowszy hothatch ze stajni Peugeota będzie dostępny w Polsce od 99 900 zł. Niestety w ofercie zabraknie wersji z silnikiem diesla.
Pierwsze dostawy nowego Peugeota 308 GT zaczną się już w marcu. Producent wyposażył auto w kilka ciekawych rozwiązań.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —