Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Gdy rok temu zobaczyłem pierwsze zdjęcia nowego Peugeota 508 z moich ust wydobyło się ciche „Wow…”. Bardzo odważny projekt przedstawiający idealną równowagę pomiędzy elegancją a ekstrawagancją. Odważni styliści wykazali się dobrym smakiem, gdyż mimo wielu mocnych akcentów, nie przekroczyli cienkiej linii i nawet na krok nie wkroczyli w strefę kiczu. Teraz miałem okazję obcować z tym autem na żywo i wiecie co? Nie zmieniłem zdania!
Na rynku pojawiła się nowa wersja modelu Peugeota 508 – SW, czyli kombi. Czy stworzenie samochodu dla rodzin było dobrym rozwiązaniem?
Niemiecka elegancja, czy francuska finezja? Więcej przestrzeni, czy sportowe zacięcie? Trzeba przyznać, że nowy Peugeot 508 wzbudził ogromne zainteresowanie, zaś śmiałość francuskiej marki, aby wyzwać do pojedynku topową limuzynę Volkswagena, może budzić zdziwienie. Czy słusznie? Czy powrót Peugeota do wysokiej formy wzornictwa sprzed lat wystarczy, aby zwyciężyć z rynkowym wyjadaczem?
Gdy w marcu na salonie samochodowym w Genewie Peugeot pokazał nową odsłonę modelu 508, świat dziennikarski nie szczędził pochwał za design flagowej limuzyny francuskiej marki. Teraz przyszedł czas, by z salonu wyjechać na ulice i sprawdzić, co auto realnie ma do zaoferowania przyszłym nabywcom.
Kilka miesięcy po zaprezentowaniu fastbacka, Peugeot ujawnia wersję SW nowego modelu 508. Kombi oficjalnie zadebiutuje jesienią podczas salonu samochodowego w Paryżu.
Peugeot zaprezentował na salonie samochodowym w Genewie nowego Peugeota 508. Po raz pierwszy przedstawił również ekskluzywną serię, która będzie oferowana w limitowanej liczbie egzemplarzy z okazji debiutu rynkowego tego modelu