Dokładne lokalizacje, to ul. Pułkowa na wysokości ul. Wóycickiego oraz na wysokości ul. Farysa, a także ul. Wybrzeże Gdyńskie w pobliżu Centrum Olimpijskiego PKOl.
**CZYTAJ TAKŻE
Lotos Optima - tańsze stacje benzynoweNa stacjach Lotos rozliczysz opłaty drogowe
**
Do końca 2011 roku Lotos Paliwa zamierza uruchomić ok. 50 obiektów pod marką Lotos Optima.
- Nowe stacje Lotos Optima to doskonała okazja do zatankowania paliw Lotos w optymalnej cenie - wyjaśnia Maciej Szozda, wiceprezes i dyrektor ds. handlu Grupy Lotos S.A. - O jakości tych paliw świadczy fakt, że gdańska rafineria, to jeden z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Unii Europejskiej.
Stacje, które jako pierwsze zostały włączone do sieci Lotos Optima, posiadają w ofercie olej napędowy i benzynę bezołowiową 95. Placówki oferują miejsca parkingowe dla pojazdów osobowych. Obiekty wyposażone są ponadto w sklepy o powierzchni ok. 30 m2, w których można kupić podstawowe produkty z oferty stacji paliw Lotos, m.in. bardzo dobrej jakości kawę, hot-dogi, słodycze, napoje, itd. Lista asortymentowa zapewnia dostępność czołowych, znanych klientom marek produktów.
Swój nowy brand Lotos Paliwa po raz pierwszy zaprezentowała podczas tegorocznych XVIII Międzynarodowych Targów Stacja Paliw. - W ciągu trzech dni nasze stoisko, na którym prezentowaliśmy ofertę Lotos Optima odwiedziła rekordowa liczba osób - informuje Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa - Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci stacji własnych oraz prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami w ramach systemu franczyzowego.
Lotos Optima, to nie tylko korzyść dla samych kierowców, to również idealna szansa na rozwój biznesu dla właścicieli stacji. To okazja na nawiązanie partnerskiej współpracy z renomowanym i pewnym dostawcą paliw, jakim jest Lotos. Obiekty Lotos Optima będą w każdym aspekcie "zoptymalizowane", co znajdzie odzwierciedlenie w ściśle zdefiniowanej ofercie paliwowej i pozapaliwowej.
Na stacjach Lotos Optima z założenia nie będą sprzedawane paliwa Dynamic. Nie planuje się także wprowadzenia takich narzędzi jak program lojalnościowy Navigator. Dostępne będą natomiast podstawowe usługi związane z podróżowaniem - akceptowane będą karty flotowe Lotos Biznes oraz pozostałe karty płatnicze. Optymalizacja oferty pozwoli na ograniczenie kosztów i tym samym stworzenie atrakcyjniejszych warunków cenowych dla tych klientów, którzy koncentrują się na ekonomice podróżowania, nie są natomiast zainteresowani dodatkowymi benefitami świadczonymi przez sieć premium.
Przypomnijmy, priorytetem w obszarze sprzedaży detalicznej Lotosu jest uzyskanie 10-procentowego udziału w rynku detalicznym, co zapisano w strategii na lata 2011-2015. Jednym z podejmowanych działań, które ma za zadanie wesprzeć ten proces jest uzupełnienie cieszącej się dużym powodzeniem klientów sieci premium o segment ekonomiczny.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?