W 2010 roku europejscy klienci z 34 krajów (nie licząc Rosji i Ukrainy) kupili 140 311 aut spod znaku Trzech Diamentów, co daje 16% wzrost. Bestsellerem okazał się Colt, który trafił do ponad 30 000 nabywców, na drugim miejscu uplasował się Lancer (niemal 27 000 aut, wzrost o 1%) a na trzecim Outlander (ponad 25 000 samochodów), którego sprzedaż wzrosła aż o 27%. Kolejne pozycje zajęły debiutujący ASX (22 665 sprzedanych aut), pickup L200 (22 347 samochodów i 34% wzrostu w stosunku do 2009 roku) oraz terenowy pojazd Pajero, na zakup którego zdecydowało się 9 035 osób, czyli o 24% więcej niż przed rokiem.
Największą sprzedaż - prawie 25 000 aut - zanotowano w Niemczech, niemal 20 000 samochodów zakupili klienci w Wielkiej Brytanii, a Polska ze sprzedażą 10 019 aut zajęła po raz pierwszy w historii trzecie miejsce, wyprzedzając Hiszpanię (9608 aut), Izrael (8410 samochodów), Włochy (7386 sztuk), Holandię (6127 sztuk), Norwegię (6076 sztuk), Szwecję (5903 sztuki) i Turcję (5875 samochodów).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?