Prototyp polskiego supersamochodu pod nadwoziem z włókna węglowego kryje motor 6.2 V8, który - w zależności od stopnia tuningu - rozwija od 420 do 650 KM. Jednostka współpracuje z sześciostopniową skrzynię biegów, sterowaną łopatkami przy kierownicy. Napęd trafia na tył, a optymalną trakcję zapewnia mechanizm różnicowy z blokadą.
Sprężyny i amortyzatory dostarczyła firma Öhlins, a 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe Alcon współpracują z wyczynowym ABS-em firmy Bosch.
Nadwozie oraz elementy aerodynamiczne zostały opracowane wspólnie z Politechniką Warszawską. Ich zadaniem jest wytworzenie jak najlepszego docisku do podłoża, przy jak najmniejszej utracie prędkości i przyspieszenia. Hussaryę GT zbudowano z myślą o rywalizacji w klasie GT4.
Jej drogowy odpowiednik powinien pojawić się w czwartym kwartale przyszłego roku. Arrinera zapowiada, że w pierwszej kolejności powstaną półwyczynowe Hussarye, a później całkowicie drogowe z limitowanej serii 33.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?