„Skoncentrowaliśmy się tu na optymalizacji własności jezdnych i dostosowaniu do nieco zwiększonej mocy silnika” – mówi z zadowoleniem Frank-Steffen Walliser, wiceprezes ds. motorsportu i samochodów GT w Porsche. „Kilka lat temu takie czasy okrążeń wykręcały wyłącznie rasowe samochody wyścigowe na slickach” – dodaje Andreas Preuninger, dyrektor linii produktów GT. „Nowe GT3 może osiągnąć to przy stosunkowo skromnej mocy, a jednocześnie nadal jest w pełni przystosowane do codziennego użytku”.
911 GT3 bardziej od poprzednika polega też na technologii ze świata wyścigów. Jego wysokoobrotowy, wolnossący silnik o mocy 500 KM trafia również do wyścigowego modelu 911 GT3 Cup. Wyposażony w skrętną tylną oś, siedmiostopniową przekładnię Porsche Doppelkupplung (PDK) oraz ogumienie Michelin Sport Cup 2 N1, sportowy wóz stanął na linii startu w górach Eifel w standardowej specyfikacji.
Zobacz także: Testujemy Porsche Cayenne
Jak sprawdza się Opel Astra kombi?
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?