Porsche 911. Modyfikacje używanego auta

(mm) / Mototarget.pl
Oddział Porsche Tequipment prezentuje swoje możliwości w zakresie projektowania i produkcji akcesoriów na bazie projektu Porsche 911 Carrera S Coupe z 2011 r / Fot. Porsche
Oddział Porsche Tequipment prezentuje swoje możliwości w zakresie projektowania i produkcji akcesoriów na bazie projektu Porsche 911 Carrera S Coupe z 2011 r / Fot. Porsche
Oddział Porsche Tequipment prezentuje swoje możliwości w zakresie projektowania i produkcji akcesoriów na bazie projektu Porsche 911 Carrera S Coupe z 2011 r. Jak prezentuje się zgodny z fabryczną specyfikacją egzemplarz po doposażeniu w szereg elementów z palety Tequipment?
Oddział Porsche Tequipment prezentuje swoje możliwości w zakresie projektowania i produkcji akcesoriów na bazie projektu Porsche 911 Carrera S Coupe
Oddział Porsche Tequipment prezentuje swoje możliwości w zakresie projektowania i produkcji akcesoriów na bazie projektu Porsche 911 Carrera S Coupe z 2011 r / Fot. Porsche

Karoseria 911 Carrera S otrzymała pakiet Aerokit Cup ze zmodyfikowanym spojlerem przedniego zderzaka i zamocowanym na stałe tylny skrzydłem, które nawiązuje kształtem do legendarnego „kaczego kupra” z modelu Carrera RS 2.7 (rocznik 1972). Nowe oblicze auta podkreślają biksenonowe reflektory z czarnymi wkładami, aerodynamiczne lusterka Porsche GT oraz tylne lampy z przeźroczystymi kloszami, a także komplet 20-calowych obręczy Sport Design.

Zobacz także: Hit! Ekstraklasa pośród pól - stadion Termaliki widziany z paralotni

Dźwięk wydobywający się z dwóch podwójnych, polerowanych końcówek układu wydechowego sugeruje, że raczej nie mamy do czynienia z seryjnym egzemplarzem. Po wymianie m.in. kolektora dolotowego i wydechowego oraz modernizacji głowicy moc silnika „911” wzrosła z fabrycznych 400 KM do 430 KM, osiąganych przy 7500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy, tak jak wcześniej, wynosi 440 Nm przy 5750 obr./min.

Także wnętrze „911” zostało zauważalnie zmodernizowane. Standardowe fotele zastąpiły kubełkowe, o 12,6 kg lżejsze siedzenia z obudowami z włókien węglowych. Do tego lekkiego, wytrzymałego materiału nawiązuje też wykończenie deski rozdzielczej. Sportową atmosferę podkreślają elementy z Alcantary: kierownica Sport Design oraz dźwignia zmiany biegów przekładni PDK.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty