Karoseria 911 Carrera S otrzymała pakiet Aerokit Cup ze zmodyfikowanym spojlerem przedniego zderzaka i zamocowanym na stałe tylny skrzydłem, które nawiązuje kształtem do legendarnego „kaczego kupra” z modelu Carrera RS 2.7 (rocznik 1972). Nowe oblicze auta podkreślają biksenonowe reflektory z czarnymi wkładami, aerodynamiczne lusterka Porsche GT oraz tylne lampy z przeźroczystymi kloszami, a także komplet 20-calowych obręczy Sport Design.
Zobacz także: Hit! Ekstraklasa pośród pól - stadion Termaliki widziany z paralotni
Dźwięk wydobywający się z dwóch podwójnych, polerowanych końcówek układu wydechowego sugeruje, że raczej nie mamy do czynienia z seryjnym egzemplarzem. Po wymianie m.in. kolektora dolotowego i wydechowego oraz modernizacji głowicy moc silnika „911” wzrosła z fabrycznych 400 KM do 430 KM, osiąganych przy 7500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy, tak jak wcześniej, wynosi 440 Nm przy 5750 obr./min.
Także wnętrze „911” zostało zauważalnie zmodernizowane. Standardowe fotele zastąpiły kubełkowe, o 12,6 kg lżejsze siedzenia z obudowami z włókien węglowych. Do tego lekkiego, wytrzymałego materiału nawiązuje też wykończenie deski rozdzielczej. Sportową atmosferę podkreślają elementy z Alcantary: kierownica Sport Design oraz dźwignia zmiany biegów przekładni PDK.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?