Oba modele do złudzenia przypominają odmianę coupe, z tym wyjątkiem, że ich płócienne dachy można rozłożyć i złożyć, co
w każdym przypadku zajmuje 13 sekund. Samochód może przy tym toczyć się z prędkością do 50 km/h. W konstrukcji samego dachu zastosowano lekką magnezową ramę, dzięki czemu po zamknięciu element ten przybiera linię typową dla standardowego 911.
Oprócz tego, nowe 911 Turbo Cabriolet i Turbo S Cabriolet otrzymały układ czterech skrętnych kół, poszerzone nadwozie (o 28 mm w porównaniu z modelem Carrera 4) oraz 20-calowe obręcze aluminiowe.
W przypadku obu modeli zastosowano sześciocylindrową jednostkę benzynową 3,8 l z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silnik produkuje 520 KM w wariancie Turbo i 560 KM w Turbo S i współpracuje z siedmiobiegową przekładnią dwusprzęgłową PDK. Porsche 911 Turbo Cabriolet przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,5 sekundy, natomiast odmiana S jest szybsza o 0,3 sekundy. W obu przypadkach prędkość maksymalna wynosi 318 km/h. Producent deklaruje jednocześnie, że średnie spalanie zostało zredukowane o 15% do zaledwie 9,9 litra na 100 kilometrów.
Nowe Porsche 911 Turbo Cabriolet i 911 Turbo S Cabriolet wejdą do sprzedaży w grudniu tego roku. Ceny odmiany 911 Turbo Cabriolet będą rozpoczynały się w Niemczech od 174 431 euro, natomiast odmiana S została wyceniona na 207 989 euro.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?