Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Porsche nie zdecydowało się na rewolucyjne zmiany w modelu Cayenne. Czego możemy spodziewać się po nowej generacji auta?
Porsche ma poważny problem. Jeden z jego modeli objęty został zakazem rejestracji, a sprawa związana jest z manipulowaniem przy pomiarach emisji spalin.
Cayenne jest obecnie najchętniej kupowanym samochodem marki Porsche. Przez 15 lat obecności na rynku zapewnił sobie wiodąca pozycję w kategorii luksusowych SUV-ów. To najlepszy dowód na to, że na taki wóz rynek czekał.
Nowości w ofercie Platinum Edition firmy Porsche. Modele Cayenne S oraz Cayenne S Diesel w specjalnej edycji Platinum Edition zyskały nowe elementy wyposażenia.
Na pierwszy rzut oka Cayenne pasuje do marki Porsche jak piernik do wiatraka. Wielki, ciężki, wysoki SUV w otoczeniu super-sportowych modeli wygląda po prostu dziwnie. A jednak wystarczy chwila za kierownicą tego cacka, by całkowicie się w nim zakochać. Szczególnie, jeśli mamy do czynienia z 420-konną odmianą Cayenne S.
Luksusowe SUV-y Porsche i Lexusa są pod wieloma względami bardzo podobne, ale ich twórcy wyznają dwie zupełnie inne filozofie w kwestii napędu.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —