Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Pierwsze w pełni elektryczne auto sportowe Porsche zostało nowym samochodem bezpieczeństwa w innowacyjnej serii wyścigów elektrycznych bolidów. Pojazd będzie miał swój torowy debiut podczas rundy otwierającej nowy sezon Formuły E, która odbędzie się 28 i 29 stycznia 2022 r. w Ad-Dirijja w Arabii Saudyjskiej.
Taycan Sport Turismo to najnowszy wariant nadwoziowy elektrycznego samochodu sportowego Porsche – trzeci po sportowej limuzynie oraz Cross Turismo. Nowością w ofercie dodatkowego wyposażenia dla Porsche Taycan Sport Turismo jest panoramiczny dach z funkcją kontroli stopnia nasłonecznienia, czyli elektryczną ochroną przed oślepianiem.
Podczas pierwszych jazd testowych Porsche Taycanem GTS na torze nieopodal Palmy na Majorce, miałem okazję sprawdzić również zupełnie nową odmianę nadwoziową – Sport Turismo. Jak spisuje się blisko 600-konne elektryczne Porsche z nadwoziem kombi?
Każda przygoda z Taycanem na torze zaczyna się podobnie. Mieszanka przerażenia, ekscytacji, obaw o własne umiejętności, która przeistacza się w ogromną pewność siebie, niezwykłą przyjemność z jazdy i satysfakcję z pokonanych kilometrów w wariackim tempie. Pierwsze jazdy odmianą GTS odbyły się na ciekawym torze nieopodal miejscowości Palma na Majorce.
GTS oznacza Gran Turismo Sport. Od czasu Porsche 904 Carrera GTS z 1963 r. te trzy litery mają dla fanów Porsche szczególną moc. Teraz wariant z tą legendarną trzyliterową kombinacją jest obecny w każdej serii modelowej. Podczas salonu samochodowego w Los Angeles (LA Auto Show, 19 28 listopada 2021 r.) producent prezentuje bowiem nową wersję swojego elektrycznego samochodu sportowego – właśnie w odmianie GTS.
Samochody elektryczne mają mnóstwo, zazwyczaj stereotypowych przeciwników. W większości przypadków wszyscy „znawcy” nie mieli nigdy styczności z takim samochodem, a wiedze czerpią z zasłyszanych teorii. A co, gdyby tych sceptyków wsadzić za kierownicę Porsche Taycan Cross Turismo? Jakie byłyby efekty?