Model 208 R2 będzie jedynym autem rajdowym francuskiej marki, jakie zostanie zaprezentowane w 2012 roku. Swoją specyfikacją nie odbiega on znacząco od seryjnego modelu, dlatego też Peugeot opisuje go jako "idealny wybór dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem samochodowym."
Tym, co odróżnia wersję R2 od drogowych egzemplarzy, jest zmodyfikowane zawieszenie składające się z amortyzatorów firmy Ohlins o regulowanej sile tłumienia, a także zdecydowanie bardziej bezpośredni, hydrauliczny układ kierowniczy. Ponadto, francuski producent zdecydował się na zamontowanie układu hamulcowego firmy Alcon, a o bezpieczeństwo kierowcy i pilota dbają sportowe
fotele Sparco i klatka bezpieczeństwa.
Pod maską 208 R2 odnajdziemy wolnossący motor benzynowy o pojemności 1.6-litra, generujący 185 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na przednią oś za pośrednictwem pięciobiegowej przekładni sekwencyjnej i mechanizmu różnicowego o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
Podstawowa wersja tego auta będzie wiązała się z wydatkiem 37 tys. euro (ok. 155 tys. zł).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?