Na stoisku zaprezentowany zostanie model 508 RXH, który rynkową
premierę będzie miał wiosną 2012 roku, czyli rok po debiucie modelu 508. Prezentowany będzie jako odrębny model, będący uosobieniem nowoczesnej gamy
samochodów Peugeot pozycjonowanych w wyższym segmencie rynku. W walce o
względy szczególnie wymagających klientów kluczową rolę odegrają wymiary
nadwozia, wyrazista tożsamość stylistyczna, wyjątkowa technologia
hybrydowa, łącząca silnik wysokoprężny i elektryczny, oraz bogate
wyposażenie.
Kolejnym debiutującym samochodem będzie HX1. Jest to pojazd koncepcyjny o ciekawej
stylistyce nadwozia i wnętrzu, w którym zasiądzie nawet sześć osób. Auto
łączy w sobie wytrzymałą konstrukcję, sportowy charakter, wyrazistą
tożsamość stylistyczną marki i wydajność aerodynamiczną.
Pasażerom siedzącym w futurystycznej kabinie zapewnia wyjątkowe wrażenia
z jazdy.
**CZYTAJ TAKŻE
Peugeot 508 RXH HYbrid4**
HX1 - pojazd koncepcyjny PeugeotaWe Frankfurcie Peugeot zaprezentuje także samochody premium. Będą to modele 508, RCZ, 3008 i 3008 HYbrid4 oraz 5008. Pokazany zostanie także iOn, który jest w pełni elektrycznym pojazdem najnowszej generacji, skierowanym zarówno do klientów firmowych, jak i prywatnych odbiorców. Akumulatory litowo-jonowe zasilające 64-konny silnik elektryczny pozwalają na osiągnięcie maksymalnej prędkości 130 km/h oraz przejechanie maksymalnie 150 kilometrów. Do końca czerwca 2011 roku na ten wielokrotnie nagradzany model wpłynęło już ponad 2 000 zamówień.
Kolejnym potwierdzeniem zaangażowania marki w prace nad nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu bezemisyjnej miejskiej mobilności jest prezentowany na stoisku we Frankfurcie skuter e-Vivacity. W pełni elektryczny, praktyczny, nowoczesny, prosty w obsłudze i zwinny, e-Vivacity oferuje zasięg 60 kilometrów przy średnim koszcie zużycia energii na poziomie 0,4 euro na 100 km, dzięki kompaktowym akumulatorom litowo-jonowym nowej generacji.
Ciekawostką będzie EX1 - niepowtarzalny, dwumiejscowy roadster zaprojektowanym w celu dostarczenia kierującemu niezapomnianych przeżyć z jazdy, gwarantowanych przez dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340 KM, układ napędu na cztery koła oraz aerodynamiczną i wyjątkowo lekką strukturę nadwozia.
Model EX1 ustanowił i pobił kilka oficjalnych rekordów pod względem przyspieszenia w takich państwach, jak Francja, Niemcy oraz Chiny.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?