Co zrozumiałe, Qoros miał być obecny głównie na rynku chińskim, ale zarząd marki założył, że wpływy z rynku europejskiego wyniosą przynajmniej 10% sumy przychodów firmy.
W 2014 roku na całym świecie Qoros sprzedał 7000 aut, natomiast w Europie nabywców znalazło zaledwie 51 pojazdów chińsko-izraelskiej marki.
Tak słabe wyniki skłoniły firmę do podjęcia poważnych decyzji. Wycofa się ona ze Starego Kontynentu, by skupić się w całości na rynku azjatyckim.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?