Futurystycznie wyglądający koncept Regina, będzie najprawdopodobniej najważniejszą premierą Suzuki w Tokio. Auto stanowi wizję nowoczesnego auta miejskiego, które wyróżnia się aerodynamicznym nadwoziem i bardzo niską masą własną. Dzięki temu, auto zużywa średnio 3,1 l benzyny na 100 km. Należy jednak pamiętać, że jest to dopiero prototyp i jeśli wejdzie do seryjnej produkcji, jego ostateczny wygląd najpewniej ulegnie jeszcze zmianie.
**CZYTAJ TAKŻE
Suzuki chce zakończyć współpracę z VolkswagenemSuzuki Kizashi 2WD**
Kolejną ciekawą propozycją Suzuki jest model Q. Ten dwuosobowy samochód ma być odpowiedzią japończyków na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na pojazdy zeroemisyjne. Elektryczny silnik jest w stanie rospędzić ten mierzący zaledwie 2,5 m długości pojazd do 60 km/h, a baterie pozwalają na przejechanie 50 kilometrów. Ciekawostką jest układ siedzeń.
Kierowca i pasażer nie znajdują się obok siebie, lecz ich fotele ustawiono jeden za drugim. Trudno jednak oczekiwać, by auto w takiej formie pojawiło się w salonach sprzedaży.
Największe szanse na wejście do seryjnej produkcji ma model Swift EV Hybrid. Auto jest hybrydą szeregową, a to oznacza, że źródłem napędu jest silnik elektryczny, zaś motor spalinowy pełni rolę generatora prądu, w razie potrzeby ładując baterie. Producent zdecydował się na zastosowanie bardzo małych akumulatorów, które umożliwiają przejechanie zaledwie 30 kilometrów. Jak jednak zapewniają Japończycy, ich niewielka pojemność pozwala na szybkie uzupełnienie energii.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?