W okresie od 22 grudnia do 14 stycznia wszystkie reklamy obejrzało w sumie
ponad 32 miliony internautów. "Poprosiliśmy filmowców o przedstawienie podróży przez życie wraz z Chevroletem", powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego General Motors. "Kiedy obejrzałem spot Zacha roześmiałem się, ponieważ przedstawia on zderzenie oczekiwań z rzeczywistością, czyli coś, z czym boryka się wiele rodzin. Reklama 'Happy Grad’ ukazuje emocje, jakie wywołuje Chevrolet".
Szacuje się, że niedzielny finał Super Bowl zgromadzi przed telewizorami ponad 110 milionów widzów, którzy obejrzą reklamę Borsta. Spot "Chevy Happy Grad" został nakręcony nieopodal rodzinnego domu Zacha na Long Island w zaledwie cztery godziny - czas był bowiem ograniczony przez warunki pogodowe.
"Mój tata był policjantem i musiał ciężko pracować, aby kupić swoim dzieciom ich pierwsze samochody. Były to używane auta, jednak ja bardzo doceniałem to, co miałem", powiedział Borst. "Potem zacząłem się zastanawiać nad tym, jak bym się zachował, gdybym dostał nowe Camaro. Kto nie chciałby dostać nowiutkiego Chevroleta w prezencie z okazji ukończenia studiów?" Młody i dobrze zapowiadający się filmowiec produkuje filmy już od czasów dzieciństwa. Jest też założycielem własnej wytwórni Goat Farm Films z siedzibą w Nowym Jorku.
W konkursie na reklamę Chevroleta Route 66 Super Bowl uczestniczyli filmowcy z 32 krajów, którzy przedstawili 400 scenariuszy i 198 filmów.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?