Reklama Fiata 500 Abarth "House Arrest" widziało już ponad milion

(ip)
Fot: Fiat
Fot: Fiat
Niecały tydzień, tyle czasu potrzebował trwający 61 sekund spot promocyjny „House Arrest" (tłum.Areszt domowy) na firmowym kanale Fiata aby zgromadzić ponad milion widzów. Reklama nowego Fiata 500 Abarth, której premiera telewizyjna przewidziana jest na 15 marca br. podczas Akademickiej Ligii Koszykówki NCAA, pojawiła się w sieci 1 marca - a już 8 marca rano liczba wyświetleń filmu przekroczyła 'magiczny' milion.

"Celem tej reklamy jest budowa świadomości marki i pobudzenie

Fot: Fiat
Fot: Fiat

zainteresowania Fiatem 500 Abarth w sposób ekscytujący lecz zabawny zarazem." - mówi Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC - "Jesteśmy wprost zachwyceni ogromnym zainteresowaniem, jaki ten spot wywołał w sieci i z niecierpliwością oczekujemy jego debiutu w wieczornych i nocnych programach telewizyjnych."

W spocie "House Arrest" występuje 'bad boy' Charlie Sheen jako "aresztant domowy" oraz piękna Catrinel Menghia, która pojawiła się w pierwszej reklamie Abartha, "Seduction" [Pokusa] podczas mistrzostw w futbolu amerykańskim Super Bowl z początkiem lutego br. Ku uciesze gości eleganckiego domu, Charlie Sheen szaleje po jego salonach w czarnym Fiacie 500 Abarth, a w chwilę później zatrzymuje się z piskiem opon i wysiada, odsłaniając opaskę elektronicznego monitoringu na kostce nogi.

type="application/x-shockwave-flash"
allowscriptaccess="always"
allowfullscreen="true"
width="480"
height="295">
od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty