"Celem tej reklamy jest budowa świadomości marki i pobudzenie
zainteresowania Fiatem 500 Abarth w sposób ekscytujący lecz zabawny zarazem." - mówi Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC - "Jesteśmy wprost zachwyceni ogromnym zainteresowaniem, jaki ten spot wywołał w sieci i z niecierpliwością oczekujemy jego debiutu w wieczornych i nocnych programach telewizyjnych."
W spocie "House Arrest" występuje 'bad boy' Charlie Sheen jako "aresztant domowy" oraz piękna Catrinel Menghia, która pojawiła się w pierwszej reklamie Abartha, "Seduction" [Pokusa] podczas mistrzostw w futbolu amerykańskim Super Bowl z początkiem lutego br. Ku uciesze gości eleganckiego domu, Charlie Sheen szaleje po jego salonach w czarnym Fiacie 500 Abarth, a w chwilę później zatrzymuje się z piskiem opon i wysiada, odsłaniając opaskę elektronicznego monitoringu na kostce nogi.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?