- "Naszym zadaniem jest przedstawienie potencjalnym klientom zysków, jakie mogą mieć korzystając z takich pojazdów. Uważam, że część osób wymyśla ograniczenia dotyczące aut elektrycznych, które w rzeczywistości nie mają miejsca" - powiedział Stephen Norman, szef marketingu Renault-Nissan.
Choć koncern Renault jest liderem na europejskim rynku pod względem sprzedaży samochodów elektrycznych, to Francuzi nie są zadowoleni z rezultatów w skali globalnej. Producent wiąże największe nadzieje z całkowicie nowym modelem Zoe, który trafi na rynek w 2013 roku. - "Ludzie nie kupują aut elektrycznych wyłącznie ze względu na ciszę, jaką oferują. Muszą także sprawiać im radość z jazdy, a Zoe właśnie takie jest" - dodał Norman.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?