Koreańczycy będą mieli przyjemność oglądania znaku swojej narodowej marki na bolidach stajni Lotus F1 Team oraz Caterham
F1 Team, jak również na kombinezonach kierowców.
Zmiana logo jest oczywiście tylko tymczasowa. Marka Renault powróci na karoserie bolidów już podczas Grand Prix w Japonii.
Olivier Gillet, Dyrektor ds. Marketingu Renault Sport F1, wyjaśnia: Formuła 1 jest dyscypliną sportową o międzynarodowym zasięgu, a jednocześnie daje swoim gospodarzom wyjątkowe możliwości komunikacji z klientami oraz mediami. Renault Samsung Motors jest krajową marką o silnej pozycji, posiadającą około 8% udziału w rynku Korei Południowej. Dzięki szansie pokazania się w trakcie Grand Prix, marka RSM dotrze do jeszcze większej liczby osób, a przede wszystkim od tej pory będzie kojarzona z dyscypliną, która łączy technologie i najwyższe osiągi. Grand Prix w Korei Południowej jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w tym kraju. Jego odzew w mediach jest imponujący – zarówno w telewizji,
w prasie, jak i na portalach społecznościowych. To marzenie każdego reklamodawcy.
Zmiana logo stanowi część kampanii marketingowej „360 stopni”, prowadzonej w Korei. Krajowa prasa, sprzedający oraz klienci będą mogli w następny weekend uczestniczyć w Grand Prix. Po raz pierwszy zmieniamy logo na karoseriach bolidów F1, ale trzeba pamiętać, że Korea Południowa jest bardzo szczególnym rynkiem. Ta inicjatywa wskazuje, do jakiego stopnia F1 jest zintegrowana ze strategią marketingową Grupy Renault.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?