Mierzące 3,623 m nadwozie Twin-Z zostało zaprojektowane przez brytyjskiego designera, Rossa Lovegrove'a. Choć jest to jedynie prototyp, Renault zdecydowało się na zastosowanie praktycznej, pięciodrzwiowej karoserii. Co ciekawe, drzwi drugiego rzędu otwierają się "pod wiatr". Uwagę przyciąga także oświetlenie tylnej części pojazdu - producent zrezygnował z klasycznych kloszy reflektorów, stosując punktowe światła w technologii LED.
Pod maską Renault Twin-Z znalazł się elektryczny silnik o mocy 67 KM, wytwarzający 226 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Prędkość maksymalna ważącego 980 kg auta została ograniczona do 80 km/h. Zasięg Twin-Z nie jest znany.
Auto ma niewielkie szanse na wejście do produkcji w takiej postaci. Niewykluczone jednak, że nowa generacja miejskiego Twingo będzie korzystała z rozwiązań zastosowanych właśnie w Twin-Z.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?