Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Druga generacja Laguny ujmuje oryginalną stylizacją, dbałością o bezpieczeństwo i wysokim komfortem jazdy. Nie jest jednak ideałem funkcjonalności i niezawodności.
Nie każdemu odpowiada radość życia i szczypta wygodnictwa, prezentowana przez twórców z podparyskich biur projektowych. A jednak te dwa rodzinne kombi nie są sztampowymi przykładami takich pojazdów.
Laguna pojawiła się na rynku w 1994 r. i zastąpiła Renault 21. Pierwsza generacja tego modelu jest chwalona za komfort jazdy, a ganiona za liczne usterki.
Fiat po ponad 10 latach wrócił do limuzyny klasy średniej. Czy podoła mocnej konkurencji w postaci zasiedziałej już na polskim rynku Laguny?
Przeprowadzając face lifting Laguny Renault chce przypomnieć o istnieniu tego modelu. Wkracza on w "drugą fazę" obecności na rynku.
Volvo przekonuje nabywców, że nie jest już producentem dużych i drogich aut. Renault stawia na bezpieczeństwo, będące do niedawna wyróżnikiem Volvo.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 110 ofert:
23 329 złZakres cen: 14 900 – 39 900 zł
Średnia cena na podstawie 37 ofert:
8 102 złZakres cen: 4 200 – 14 999 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
3 500 złZakres cen: 3 500 – 3 500 zł