Rynkowa ofensywa Maserati

(pp) źródło: autoevolution.com
Fot. Maserati
Fot. Maserati
Maserati przygotowuje się do rynkowej ofensywy. Pomóc w tym mają nie tylko całkowicie nowe modele, lecz również większa liczba salonów sprzedaży.
Fot. Maserati
Fot. Maserati

W 2011 roku na całym świecie sprzedano blisko 6200 aut marki Maserati. Jednak plany włoskiej firmy zakładają sprzedaż na poziomie 40 tys. sztuk w 2014 roku i aż 60 tys. egzemplarzy rok później. Jak Maserati zamierza to osiągnąć?

Przede wszystkim pomóc ma w tym nowy SUV, którego prototyp o nazwie Kubang został już zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie. Nowością będzie również sedan klasyfikowany poniżej limuzyny Quattroporte, który będzie od niej tańszy, a co za tym idzie, dostępny dla szerszego grona odbiorców.

Kolejnym krokiem, który ma pozwolić Maserati na zwiększenie popytu, jest podwojenie liczby salonów. Docelowo, sieć dealerska włoskiej marki będzie się składała z 500 punktów sprzedaży.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty