W 2011 roku na całym świecie sprzedano blisko 6200 aut marki Maserati. Jednak plany włoskiej firmy zakładają sprzedaż na poziomie 40 tys. sztuk w 2014 roku i aż 60 tys. egzemplarzy rok później. Jak Maserati zamierza to osiągnąć?
Przede wszystkim pomóc ma w tym nowy SUV, którego prototyp o nazwie Kubang został już zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie. Nowością będzie również sedan klasyfikowany poniżej limuzyny Quattroporte, który będzie od niej tańszy, a co za tym idzie, dostępny dla szerszego grona odbiorców.
Kolejnym krokiem, który ma pozwolić Maserati na zwiększenie popytu, jest podwojenie liczby salonów. Docelowo, sieć dealerska włoskiej marki będzie się składała z 500 punktów sprzedaży.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody