Samochód na Walentynki

(red) źródło: IBRM Samar
Fot. Aston Martin
Fot. Aston Martin
Romantyczna randka nie uda się, gdy po ukochaną osobę podjedziemy rodzinnym kombi z fotelikami dziecięcymi. Jeśli mimo to zakochani zdecydują się na wspólne życie, do ślubu powinni pojechać... Mercedesem!
Fot. Aston Martin
Fot. Aston Martin

Serwis motoryzacyjny mobile.eu sprawdził, jakim samochodem nie należy
jechać na walentynkową randkę, a jaki z kolei nadaje się do tego, by pojechać
nim do ślubu.

Najwięcej Polaków jest zdania, że na pierwszą randkę nie należy wybierać
się rodzinnym kombi z fotelikami dziecięcymi. Takie auto nie gwarantuje miłosnego
sukcesu zdaniem 22,8% respondentów. Szans na rozkwit uczucia nie mają także
kierowcy różowych kabrioletów z futerkową kierownicą. 20,3% respondentów uważa,
że takim samochodem lepiej nie pokazywać się pod oknem ukochanej osoby.

Na miłosne spotkanie najbezpieczniej wybrać się podrasowanym sportowym
samochodem: ten typ pojazdu ma najmniej przeciwników (zaledwie 5%). Kolejne "bezpieczne"
z randkowego punktu widzenia samochody to "zdezelowany relikt PRL-u" i ubłocona
terenówka. Odpowiednio 11,6% i 15,6% Polaków jest zdania, że takimi autami nie
należy jechać na pierwszą randkę. O ile ma się ona zakończyć powodzeniem...

Jeśli pierwsza randka okaże się sukcesem, to być może warto zacząć
zastanawiać się nad pojazdem do ślubu. Okazuje się, że większość Polaków ma
sprecyzowaną wizję samochodu, który najbardziej nadaje się do tego, by zajechać
nim przed ślubny kobierzec. 14,8% badanych wskazało topowy model niemieckiego
koncernu - Mercedesa Klasy S. Na drugim miejscu uplasował się będący także
synonimem luksusu brytyjski Rolls-Royce (10,2%). Jednak kolejne miejsca przypadły
ponownie modelom Daimlera: 8,3% badanych chciałoby pojechać do ślubu starym
typem luksusowego Mercedesa, 7,9% - Mercedesem Klasy E. Wśród istotnych wskazań
znalazły się także: Lincoln (7,1%), Warszawa (5,7%) oraz Bentley (5,1%).

W zestawieniu marek (bez podziału na modele) liderem jest także
Mercedes, którego wybrałoby ponad 3 na 10 badanych. Kolejny w rankingu
Roll-Royce uzyskał 10,2% wskazań. Na trzecim miejscu, swoją obecność zaznaczył
najdłuższy osobowy samochód na polskich drogach - słynny amerykański Lincoln
(7,1%). Wśród popularnych marek znalazły się także zabytkowe Warszawy (5,7%),
historyczne Polskie Fiaty (5,5%), Audi (5,5%), Bentley’e (5,1%) i BMW (3,9%).

Ogólnopolskie badanie zrealizowane przez Instytut Badania Opinii Homo
Homini na reprezentatywnej próbie 1100 pełnoletnich osób mieszkających w
Polsce. Badanie zrealizowano metodą wywiadów kwestionariuszowych CATI 4 lutego
2011.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty