Alfa Romeo GT (2004 - 2010) - opinia użytkownika Spider A.J.
2016-09-08, Spider A.J.
Marka: | Alfa Romeo |
---|---|
Model: | GT |
Generacja: | (2004 - 2010) |
Rok produkcji: | 2006 |
Przebieg: | 200 tys. km |
Nadwozie: | Coupe |
Silnik: | 1.9 JTD 16V |
Podsumowanie:
Bardzo dobrze, ze volkswageniarze rozpowszechniaja bajki o awaryjnosci Alf dzieki temu sa tanie na rynku wtórnym. GT to auto o klase lepsze niz cena za którą mozna ją kupic, robi wrażenie na ulicy, prawie nie ma kierowcy z auta obok na swiatłach który nie rzuci okiem siedzac w swoim nudnym volkswagenie. :-) Jest szpanerskie ale z klasą. Denerwują drobne awarie, głównie elektryki i slabe, czesto lamiące sie plastiki. Nieco słabej jakosci skóra ale za te cene nie ma co oczekiwać cudów. To juz moja 3cia alfa (145, 147) i wiem ze następna tez bedzie Alfetka.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
To chyba najlepszy turbo diesel w tej klasie i tej epoki. Spalanie na autostradzie przy 160 km/h oscyluje w okolicy 6-7 litrow w zaleznosci od warunków.
-
Zawieszenie:
Zawieszenia wszystkich Alfetek niestety nie sa zbyt odporne na nasze polskie wyschnięte koryta rzek nazywane szumnie drogami i ulicami :-(
-
Wnętrze:
Pomimo tego, ze wiekszosc wnetrza to 147, w tym autku dostaje niejakiej klasy.
-
Komfort jazdy:
Alfy trzeba kochac to prawda, ale dzieki wrazeniom jakich sie doznaje podczas jazdy łatwo sie w nich zakochać.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6l/100km |
Zalety i Wady
- silnik
- komfort
- prezencja
- zero rdzy
- osiagi
- elektryka
- drobne awarie
- trwalosc zawieszenia