Audi A5 I (8T) (2007 - teraz) - opinia użytkownika Karol
2017-07-07, Karol
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | A5 |
Generacja: | I (8T) (2007 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 162 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 2.0 TDI Multitronic |
Podsumowanie:
Uważam że ten pojazd może służyć zarówno jako auto rodzinne jak też jako auto o charakterze sportowym. Super samochód z całą pewnością lepiej prezentujący się od głównej konkurencji głównie BMW szczególnie w kwestii stylu i wykonania wnętrza i użytych materiałów
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik bardzo dynamiczny i zadawalająca kultura pracy. Skrzynia multitronic pracuje świetnie, bardzo szybka, płynna reakcja bez najmniejszych szarpnięć. W pełni spełnia oczekiwania. Poprzednio używałem A6 z silnikiem 2.7 TDI i uważam że A5 2.0 TDI ma bardziej sportowy charakter i osiągi chociażby te odczuwalne.
-
Zawieszenie:
Auto prowadzi się bardzo pewnie i bez problemu pokonuje ostre zakręty bez spuszczania nogi z gazu. Krótko mówiąc nie ma zaskakujących momentów. Pomimo kół 19 cali super tłumi nierówności. Zawieszenie po tym przebiegu bez żadnych usterek i bez potrzeby wymiany jakiegokolwiek elementu.
-
Wnętrze:
Wnętrze bajka szczególnie w wersji która posiadam tzn. s-line ze sportową pikowaną oraz łamaną kierownicą i uchwytem skrzyni biegów, czarny sufit. Bardzo wygodne sportowe fotele w tym regulowane kąty ustawienia nie tylko oparcia ale i siedziska. Materiały pierwszej jakości i bardzo wytrzymałe bez skrzypień czy śladów zużycia.
-
Komfort jazdy:
Auto bardzo dobrze wyciszone. Widoczność zarówno z przodu jak i z tyłu bez zastrzeżeń. Nie czuć zmęczenia nawet po długiej trasie. Zachowania na drodze w pełni przewidywalne. Jedynie opony 255x35 19 cali wprowadzają dyskomfort w trakcie jazdy w koleinach
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.8l/100km |
Zalety i Wady
- Sylwetka, wykonanie zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, parametry i osiągi jezdne, komfort i powinność prowadzenia
- Wysoki koszt zakupu auta używanego