Audi A6 IV (C7) (2011 - 2018) - opinia użytkownika Piotr K.
2017-07-20, Piotr K.
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | A6 |
Generacja: | IV (C7) (2011 - 2018) |
Rok produkcji: | 2016 |
Przebieg: | 47 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 3.0 TDI Tiptronic |
Podsumowanie:
Auto 3 w jednym . Moze być rodzinną i wygodną limuzyną,eleganckim autem biznesowym lub prawdziwym sportowcem i to przez duze S. Na tą moc o osiągi nieźle pali i nie zrujnuje kieszeni a da niesamowitą frajdę. Tylko koszt zakupu i ubezpieczenie trochę przeginka. Auto dla doświadczonego i rozsądnego kierowcy. Nie ma się do czego przyczepić oprócz jak napisałem wyżej. Nie są to jakieś wady ale upierdliwe historie tym bardziej że nie jest to tanie auto. Ale jak to w zyciu cos za cos.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Idealna kultura pracy silnika i skrzyni. Szybka i dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy.
-
Zawieszenie:
Pneumatyka zapewnia komfort bez utraty czucia drogi. Można podnieść auto o 27 mm
-
Wnętrze:
Świetne i wygodne fotele oraz wystarczaja ilość miejsca. Ta wersja ma tylko czarną podsufitkę i osobiście nie podoba mi się
-
Komfort jazdy:
Fajnie wybiera nierówności i cicho we wnętrzu z tym że mam dźwiękoszczelne szyby.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10.3l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- Duży moment i świetne osiągi, doskonałe prowadzenie, bezpieczeństwo, wygoda, światła Matrix
- Koszt utrzymania oprócz drogiego ubezpieczenia
- Prestiż
- Spory zasięg na baku
- Frajda z jazdy i możliwość indywidualna ustawień charakterysr
- Add blue wystarcza na ok.12 tys.
- Sprzęt muzyczny ogranicza po lewej stronie od gory bagaznik
- Wolno nagrzewajacy się silnik i trzeba cierpiwosci by móc poszaleć
- Kilka przejazdów na niedogrzanym silniku- krotkie odcinki i trzeba wysłać filtr czastek stalych. Prosta czynność ale wku...
- Cena zakupu 435 tys trochę z kosmosu chociaz auto siła