Audi Allroad I (C5) (1999 - 2005) - opinia użytkownika X
2018-08-27, X
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | Allroad |
Generacja: | I (C5) (1999 - 2005) |
Rok produkcji: | 2000 |
Przebieg: | 330 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Auto godne polecenia. Silnik 2.7 bitorbo super podatny na podnoszenie mocy. Zawieszenie pneumatyczne bardzo dobre na polskie drogi. Koszty części zamiennych są obecnie na akceptowalnym poziomie, miechy zawieszenia po około 300 zł na znanym chińskim serwisie aukcyjnym nią trzeba się bać tego auta, jak ktoś trafi zadbany egzemplarz - brać bo warto!
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik 2.7 biturbo, fabryczna moc 250KM, moment obrotowy 350 Nm. Moc podniesiona do 305 KM, moment obrotowy 465 Nm. Zrobiony down pipe i wgrany program, osiągi jak na 2 tonowe kombi - super. Manualna skrzynia z reduktorem ma zbyt krótkie przełożenia.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie pneumatyczne działa super. Koszty miechów na bardzo akceptowalnym poziomie, na znanym serwisie internetowym da się znaleźć po 300 zł za sztukę (chińskie zamienniki sprawują się bez zarzutu).
-
Wnętrze:
Wnętrze jak to w audi wykonane z dobrych materiałów. Wyposażenie bardzo dobre.
-
Komfort jazdy:
Pneumatyczne zawieszenie robi swoje, komfort na wysokim poziomie.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 16l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 14l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 12l/100km |
Zalety i Wady
- Silnik 2.7 po programie - bardzo dynanamiczny.
- Pneumatyczne zawieszenie - super.
- Wysoki komfort podróży.
- Przestronne wnętrze.
- Ocenkowane nadwozie.
- Dobre właściwości terenowe jak na osobowe kombi - reduktor.
- Bardzo dobre wyposażenie.
- Zbyt krótkie przełożenia skrzyni biegów - wersja z reduktorem
- Dość wysoka cena.
- Koszty utrzymania mogą być wysokie jak ktoś kupi mocno zaniedbany egzemplarz.