BMW SERIA 1 I (E81/E82/E87/E88) (2004 - teraz) - opinia użytkownika oskar
2018-08-15, oskar
Marka: | BMW |
---|---|
Model: | SERIA 1 |
Generacja: | I (E81/E82/E87/E88) (2004 - teraz) |
Rok produkcji: | 2008 |
Przebieg: | 207 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback [E81/E87] |
Silnik: | 118d |
Podsumowanie:
jeśli lubisz auta z niskim środkiem ciężkości, świetnie trzymające się w zakrętach, dość agresywne jak na seryjny kompakt, ale twarde i mało komfortowe na wybojach- bierz w ciemno. Przed zakupem sprawdź stan rozrządu! Osobiście nie mam z autem żadnych problemów.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
skrzynia dość krótki skok, niezłe przyspieszenie 0-60km/h, póki co bez żadnych problemów. Kupiłem auto z wymienionym rozrządem- w N47 ważne i drogie. Polecam często wymieniać olej, nawet co 8 tys- zdecydowanie mu to służy.
-
Zawieszenie:
auto jest twarde- kwestia gustu. Bardzo sztywno trzyma się drogi, jak na kompakt świetny na autostradę.
-
Wnętrze:
mam wersję z kubełkowymi fotelami i skórą. Standardowe fotele są dużo gorsze
-
Komfort jazdy:
Przy gorszych drogach komfort mocno spada- auto bardzo sztywne i twarde. Trochę kwestia gustu- mi odpowiada, ale ktoś może zauważyć, że na dziurach i gorszych drogach komfort mocno spada.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.2l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.4l/100km |
Zalety i Wady
- świetne prowadzenie
- trzymanie i pompowane boczki w fotelach kubełkowych
- niskie spalanie jak na możliwości silnika
- frajda z jazdy przy każdym kilometrze
- wytrzymały osprzęt silnika- dwumasa, wtryski
- napęd na tył nie powoduje przesadnej nadsterowności, auto łatwe w prowadzeniu
- trzeba bardzo dbać o rozrząd- droga wymiana łańcucha, który jest problematyczny
- DPF- nie polecam auta wyłącznie na miasto
- wysokie koszty napraw np. lamp, elektroniki