Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37168 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 825 modelach samochodów z 80 marek.

Oceń swoje auto

BMW X6 I (E71) (2008 - teraz) - opinia użytkownika Lesio

2019-10-20, Lesio

Marka: BMW
Model: X6
Generacja: I (E71) (2008 - teraz)
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 240 tys. km
Nadwozie: SUV [E71]
Silnik: 40d

Podsumowanie:

Ci którzy piszą że 4.0d 306km pali im w mieście około 10l to gamonie i nie mają tego auta tylko pletą jakieś bzdury o plakacie który wisi u nich nad łóżkiem nie słuchajcie bajek z bardzo ale to bardzo delikatną nogą nie mogę zejść poniżej 13l w mieście jest to fizycznie niemożliwe żeby spalanie było 10l może w trasie na tempomacie przy 80km/h by się dało tylko nie wiem kto to by chciał sprawdzać w takim aucie. Nie kupuje się auta z 300 kucami żeby jeździć jak kapciowy . Brak dojazdówki lewarka a nawet klucza do kół to porażka . Tak runflat wiem tylko nikt nie napisze że jak złapiesz kapcia gdzieś na autostradzie i się spieszysz i nie masz czasu na assistance czekać pare godzin na poboczu to po 200 kilometrach masz oponę do wywalenia a nowa to tylko + - 1000pln co to dla nas :) hahaha. Dlatego te 1000pln już zainwestowałem w zapas lewarek i klucz do kół i powiem wam że od razu jakoś mi się tak lżej na sercu zrobiło. Podsumowując - nie wypowiem się o awariach bo jeżdżę od miesiąca tym autem ale Przyciąga spojrzenia :) Siedzi się i jeździ jak w osobówce przy wyprzedzaniu tira nie buja jak to miało miejsce w mojej x5 Aha wentylowane fotele rewelacja brać bez zastanowienia W tylnej szybie rzeczywiście mało widać Koszty utrzymania raczej niskie nie będą koszt tarcz i klocków na oś to około trzy tysiące i raczej słabo jest z zamiennikami bo nie dają rady pisze przez pryzmat doświadczeń z x5 którym jeździłem 6 lat i wiem jedno jak zawieszenie to tylko lemforder a jak tarcze na przód to ori bo z innymi to ciągle jakieś problemy miałem szkoda zdrowia na tył zimmermanny dają radę . Generalnie jestem zadowolony i mam nadzieje ze pare lat nią pojeżdżę bo tyle kasy na nią wywaliłem że jeszcze mnie strzyka jak sobie pomyśle ile by było można za to kurczaków kupić chyba drogę na księżyc bym nimi wyłożył hahaha:)

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    Silnik jest mocny skrzynia też bardzo dobra nie brakuje mocy przy wyprzedzaniu w porównaniu do mojego poprzedniego x5 e53 218 km niby ponad dwieście koni a w trasie trzeba było się mocno zastanawiać przy wyprzedzaniu pare razy się rozczarowałem a w tym poezja wyprzedza się jak w manualu

  • Zawieszenie:
    5.0

    No cóż adaptiv drive rewelacja przy przełączeniu na sport zawieszenie się utwardza i naprawdę to czuć nie jest to tylko gadżet a jak weźmie sie na komfort jest w miarę sensownie nie powiem ze jest jak we Francuzach bo rozmiar 315/35/20 nie jest mięciuchną i komfortową gumą ale jest akceptowalna

  • Wnętrze:
    5.0

    No premium nie ma się do czego przyczepić

  • Komfort jazdy:
    3.0

    Nie napisze ze bardzo dobry bo jeżdżę przeważnie po Trójmiescie i nosi w koleinach w poprzednim aucie miałem 285/45/19 i strasznie mnie to wkurzało na początku i trzeba się przyzwyczaić do tego z czasem się o tym przestaje myśleć i jest ok

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 13.5l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 13l/100km
Śr. spalanie - trasa 12l/100km

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale BMW X6 I (E71) (2008 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji BMW X6 I (E71) (2008 - teraz).

BMW X6 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

BMW X6 opinie

Oceń swoje auto

Top 5 motofaktów

BMW X6 I (E71) (2008 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl