Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Bardzo dobry szybki samochód- oczywisice biorąc poprawkę na jego gabaryty i wielkość silnika spokojnie i 172 km/h. Przejechałem nim 130 tyś i dopiero co wymieniłem sworzeniew wahaczach, wczesniej pasek rozrządu, no i klocki- nic nadzwyczajnego. Wczesniej nasłuchalem się o delikatnym zawieszeniu - nic takiego, może i delikatne, wygodne, ale bezproblemowe, a jeżdzę po miejskich dziurach!!! Trochę mało miejsca z tyłu, ale całkiem spory bagażnik.
Podsumowanie: PROSZE O POMOC!!!CZEMU GDY SILNIK JEST ZIMNY AUTO ODPALA OD RZU A GDY POCHODZI Z 5 MIN WYLACZE SILNIK I NP ZA 10MIN CHCE ODPALIC KRECE DLUZEJ..MAM INSTALACJE GAZOWA WIEC MOZE TO JEST Z TYM ZWIAZANE...PROSZE O POMOC PISZCIE NA MOJ ADRES E-MAIL.
Podsumowanie: ostatnio mialem niezbyt przyjemna przygode...nie mialem luzów na sworzniach i ogolnie zawieszeniu(procz silentbloków)..a wyrwalo doslownie lewy sworzen no i stanalem ..koniec jazdy:(mysle ze to od dziwnego pukania przy skrecie w lewo.myslalem ze to przegub bo kazdy by to uznal..ale nie mial luzow..poza tym po wymianie sworznia nie puka juz:)sworzen kosztowal 39zl...ogolnie przocz szybko zuzywqajacych sie synchronizatorow...jest super zwinny wygodny i ekonomiczy..dosc
Podsumowanie: ten sam model ten sam silnik itd to samo tylko przebieg 175,5 tys... spalanie w zimie z duza iloscia jazd po miescie w granicach 4,4 - 4,5 [obroty do 3 tys] w trasie wiem ze miesci sie nizej 4 [ok 3,7-3,8 przy predkosci do 110 km/h i dlugich kilkusetkilometrowych trasach] i nie ma co narzekac... :)
Podsumowanie: mam saxo 1.1x od 5 miesięcy.i szczerze to nie jestem zadowolony z kilku rzeczy.szybko zuzyly sie przednie silenblocki(teraz tłuką na nierównościach)poza tym szybko zuzyly sie synchronizatory biegu 1i2oraz troche mniej 3i4.to przeszkadza,bo trzeba powolutku i leciutko wkladac bieg szczególnie dwójke.nie lubie mocno wkladac biegów,ale to denerwuje strasznie.mam przejechane 110.tys wiec synchronizatory powinny dzialac bez zarzutu ale tak nie jest........niestety.
Podsumowanie: Kupiłem nowy w salonie w 2000 i przejechałem nim już 125.000 km. Miałem tylko jedną poważną awarię (pompa paliwa) wydatek ok. 800 PLN. Poza tym odosobnionym incydentem tylko leje paliwo (średnio ok.75% Warszawa 25% trasa pali 6,5l/100km) i jeżdżę. To nie Mercedes ale w swojej klasie ma klasę. Jak ten rozmiar autka ma spory bagażnik. Zawsze dowozi mnie do celu.
Podsumowanie: Całkiem niezła gablota silnik 1.1 jak na swoja pojemnosc calkiem niezly, i nawet niewiele pali.
Podsumowanie: Kupiłem własnie citroena saxo silnik 1124cmm grudzień 2001 rok 3 drzwi potrzebuję pomocy mam pytanie czy silnik elektryczny wspomagania działa przez cały czas jazdy czy nie powinien wyłaczać sie po osiągnięcu pewnej prędkości a jeśli nie to jaka jest żywotność takiej pompy a przedewszyskim silnika bo to działa przez cały czas nawet jak nie skręcam to słyszę pompę. drugie pytanie czy wychodziły silniki 1,1 z wielopunktowym wtryskiem bo na necie nie mogę takiego znajść a taki własnie mam trzecie pytanie dlaczego chłodnica nie posiada czujnkia włączającego wntylator dziękuję za odpowiedź i pomoc pozdrawiam Tomek
Podsumowanie: mam pytanie. Ponieważ nikt w slepie czy w serwisie nie chce udzielić mi informacji, więc na forum zwracam się z prośbą o wiadomość czy do saxo 1.5 diesel można założyć wentylowane tarcze hamulcowe i czy to poprawi jakość hamowania. Nadmieniam iż zwykłe tarcze i klocki to jest tragedia
Podsumowanie: samochód b.zgrabny wymieniłem wentyl
Znajdujesz się w dziale Citroen Saxo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Saxo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen Saxo.