Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Złom
Podsumowanie: Nie polecam najgorszemu wrogowi.
Podsumowanie: ten samochód jest przeznaczony na długie trasy
Podsumowanie: autko użytkuję już 4 lata, przez ten okres powymieniałem trochę części, ale za każdym razem jak jadę Xantią nie żałuję wydanej kasy na serwis, jedynie żałuję wydanej kasy na tanie zamienniki które siadają szybko. Z części teraz tylko Lemforder albo z ASO i auto śmiga długo bez awaryjne, reszta części to szajs ( przetestowane i sprawdzone). Poza tym komfort podróżowania nie do przebicia , wygoda, mało pali diesel, zadowala się każdym paliwem do diesla, nie grymasi jak nowe , silnik dzwon, nie do zdarcia jak się dba. Auto wymaga odpowiedniego profesjonalnego serwisowania, Pan Zdzisio z młotkiem tylko narobi szkód . Generalnie : jak dbasz tak masz
Podsumowanie: posiadam 1.9 td, jak na razie nic sie nie dzieje zrobilem pare tys jest pare bolaczek jak np siadanie tylu zaraz po odpaleniu jak tez nierowno chodzacy silnik araz po uruchomieniu na zimno, po paru sekundach wraca wszystko do normy. poza tym rewelacja, wygodny, przestronny, bardzo cichy, oszczedny i jak na te moc i wage dosyc dynamiczny. nie dokladam nic do niego bo sie nie oplaca dalem za niego 470 funtow (mieszkam w szkocji) wiec jak sie rozsypie to kupie inny na pewno nastepna xantie lub c5 ale juz z hdi 110km. ogolnie polecam. i jeszcze jedno xantia to pierwszy citroen z hydraulicznym zawieszeniem w ktorym nie ma z nia klopotow tak jak w bx czy xm, jest stosunkowo malo awaryjne. a nawet wymieniajac wszystkie elementy hydruliki tj. pompe gruszki itd to tak jak by wymienic w normalnym aucie amortyzatory, sprezyny, pompe wspomagania, serwo hamulcow itd, wiec nie wiem co jest tansze? pozdrawiam i zycze bezstresowej eksploatacji
Podsumowanie: citrusiki to fajne auta nażma przejechane 365689 km i ciągle chodzi bez zarzutów naprawde fajny wuzek
Podsumowanie: Jestem od roku szczęśliwym posiadaczem Xanti 1,9TD;rok prod. 1996; przebieg: 201 tyś.km. Moja opinia: skrzynia; dobre i krótkie przełożenie, czasami drobne problemy z biegiem wstecznym układ jezdny: miękko i przyjemnie, tylko na przeszkodach typu schodkowego troszkę głośniej, dzięki tylnej osi skrętnej i masie na zakrętach zachowuje się jak czołg :) widoczność; ogólnie dobra, przy cofaniu małe ograniczenie ergonomia: wszystko dobrze rozmieszczone i pod ręką wentylacja, ogrzewanie: klimatyzacja półautomatyczna dobrze chłodzi, ogrzewanie bardzo szybko nagrzewa (należy dbać o filtr przeciwpyłkowy) przestrzeń dla kierowcy i pasażerów: dużo miejsca dla kierowcy i jeszcze więcej dla pasażerów :) wyciszenie: głośniejsza praca na zimnym silniku, ale później bardzo cicho ekonomiczność: ekonomiczny i elastyczny jak na swoja masę (prawie 1,5t) niezawodność (drobiazgi): wymiana 2 szt. oringów pompy LHM, dziwne wskazania prędkościomierza (należało przylutować wadę fabryczną i wszystko ok) całokształt: bardzo dobre auto, wykonane z dobrych materiałów i dobrze wyposażone
Podsumowanie: mam xantię 2,0 16v benzyna+gaz od dwóch lat jestem naprawdę zadowolony. Nie chcę NIEMCA FRANCUZ jes ok!!!
Podsumowanie: Mam ponad rok Xantię z 94 roku, motor 1,6i z gazem, na liczniku 320 tyś km. Rewelacyjne auto tylko ciężko jest z fachową pomocą - brakuje mechaników i trzeba ich poszukać. Klub Cytrynki w internecie daje ogromną pomoc. Motor mam trochę za mały i przyspieszenie słabe, ale komfort wynagradza wszystko.
Podsumowanie: Mam Citroena Xantie i jestem z niej bardzo zadowolony.Auto bardzo komfortowe,polecam silnik 1.8 16v .Zawieszenie jest bardzo dobre,a niektórzy mówią że sie często psuje.TO NIEPRAWDA!.Jeśli ktoś dba o to auto to może przejeżdzić nawet powyrzej 500.000 tysięcy kilometrów.
Znajdujesz się w dziale Citroen Xantia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xantia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xantia.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów