Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Witajcie!!!! Naprawde te auta sa rewelacyjne, u mnie w rodzinie prawie kazdy jezdzi"cytrynkami" NAPRAWDE POLECAM AUTO...posiadam 3 citoeny xm,jestem bardzo zadowolona,duzo jezdze (praktycznie to autostrady 170-220)i przez ok 10 lat zrobilam ok. 850 000km i tylko mialam zawory do wymiany i skrzynia biegow do poprawki, a tak to bez zarzutow,autko jest bardzo wygodne i GORACO POLECAM!!!!!!!!
Podsumowanie: Zadbany XM sprawuje się super. Zawieszenie to wszystko o czym piszą poprzednicy to prawda. Pod względem komfortu jazdy nie jeżdziłem wygodniejszym autkiem (przestronny, wygodny, w środku cicho nie dobiegaja odgłosy z zwenątrz. Posiadam Xm-a z 3.0 litrowym silnikiem przyspiesza jak rakieta (oczywiście kiedy jest to konieczne)Budzi respekt na drodze. Miałem wiele samochodów różnych marek (ford mondeo, Opel Omega, Renault laguna)nie twierdze,że były złe, ale xm daleko odbiega komfortem i jakością od tamtych autek. Polecam samochód po uprzednim sprawdzeniu przez fachowca (nie każdy mechanik zna się na xm -ach (: Typowe usterki: - drążki stabilizatora (org. 220 zł komplet) 100 zł rzemiosło - elektryka robi psikusy - nagle coś niedziała np: regulacja fotela, szyba, (należy oczyścić końcówki wtyków i dalej jast ok. praewody gumowe: czasami trzeba któryś wymienić. Blacharka jest super po 11 latach (5 lat użytkuje) żadnej rdzy. Największe zainteresowanie u przypadkowych gapiów wzbudza podnoszenie się samochodu. Zresztą kto się za nim nie obejrzy.
Podsumowanie: swietne samochody niesamowite rozwiazanie zawieszenia z regulacja wyskosci płynie sie nimi komfortowo ale jesli chcecie tanio naprawic taki pojazd to polecam SERWIS AUT FRANCUSKICH zapewniaja czesci nowe i urzywane wspołpracuja ze szrotami i sklepami w całej polsce znajduja sie koło Warszawy na trasie Konstancin Jeziorna-Gora Kalwaria miesjcowosc Kawęczyn4 tel (022)715 28 29 lub 0608 178 875
Podsumowanie: To co pisze ten gosciu to nieprawda!!!!!Jeżdzi się nim niebiańsko mam citroena xm 14 lat i jeszcze nigdy mi się nie zepsuł w trasie.A z jednym się zgadzam zawieszenie nie jest tanie, ale wszystko co dobre to i nie tanie.kupujcie naprawdę warto!!!!! :)
Podsumowanie: Według mnie znakomity(95'- 2,0i + gaz) .Najważniejszym jest to by auto było najlepiej z Niemiec oraz nie kręcił w nim żaden "paprak".Serwis niekoniecznie-ze względu na ceny-wystarczy rozgarnięty mechanik .Przejechałem w 1 1/2 roku ponad 70 tys km i nic.Poprzednio Omega 2,5 TD 95 - przejechałem 250 tys km.Bez porównania.
Podsumowanie: Nigdy przedtem, ani potem nie miałem lepszego i wygodniejszego autka!!! Miałem xm`91 3.0kat v6 w pełnej opcji ze skóra ale niestety musiałem się go pozbyć bo jak padał deszcz to potrafiły się same szyby opuszczać i podnosić:) Ot taki kaprys francuskiej elektryki:) Nosze się z zamiarem kupna nowszego:] to autko jest jak narkotyk:)
Podsumowanie: 2,0 8v 1989r. Ma przejechane 326,000km - silnik chodzi idealnie, a zawieszenie z hydroactive'm nie boi się nawet trasy przez Wrocław ;) Jest trochę kapryśna i potrzebuje dużo uwagi (i trochę kasy ;)), ale wszystkie jej wady są niczym w porównaniu z tym co daje w zamian. W życiu nie kupię innego samochodu :) Jak się ma jakiekolwiek pojęcie co to jest hydropneumatyk i jak do tego podejść to zawieszenie (mimo swojego wieku) nie jest (jak straszą posiadacze niektórych szrotów) koszmarem. Nie radzę odkładać napraw "na później" bo można się bardzo zdziwić. Jeśli raz doprowadzimy autko do pożądnego stanu, to jego utrzymanie nie będzie kosztowne. Komfort, komfort i jeszcze raz komfort! W środku cicho, silnik ma przyjemne, charakterystyczne brzmienie, do tego jeszcze wrzucić pożądne audio i nie chce się wysiadać :) Tylko przy prędkościach powyżej 140-150km/h robi się głośno. Przejechałem nią trasę do Anglii i spowrotem i jedyne przerwy, które musiałem robić byly na tankowanie (i tu też potrafiła przyjemnie zaskoczyć - 12 l LPG/100km) - zero bólu pleców - po 800km wychodzisz z samochodu i jesteś wypoczęty :) Chociaż XMy nie są drogie to napewno nie są samochodami dla ludzi, którzy szukają taniego samchodu (chyba, że ktoś chce sobie postawić przed domem i oglądać przez okno ;). Części bez problemu można dostać używane za całkiem rozsądne pieniądze, ale jak ktoś kupi szrota, których pełno się wala po ogłoszeniach to albo przestanie jeść i poszuka drugiej pracy, albo weźmie kredyt, bo jego budżet napewno tego nie wytrzyma :) XMki nie są zwykłymi samochodami - trzeba je kochać, a odwdzięczą się tym samym :) A jak ktoś woli słuchać obiegowych opinii, że francuzy to złomy, to niech zostanie na etapie Golfa ;) A jeśli właśnie zastanawiasz się nad zakupem XMki to koniecznie najpierw obejrzyj ją z kims kto się na tym zna, bo jak trafisz złoma z ledwo trzymającą się kupy hydrauliką to tylko zniechęcisz się do tych ślicznotek i do końca życia będziesz skazany na jazdę resorakiem ;)
Podsumowanie: Miałem lilka lat temu Xm 91r. i przyjemnie sie jeźdiło ale musiałem go sprzedać gdyz go zaniedbałem i zaczął szwankować ale to mają tak chyba wszystkie marki,
Podsumowanie: jeżdze xm od paru ładnych lat i jeśli utrzymuje sie go w kulturze technicznej nigdy nie zawiedzie
Podsumowanie: Mam Xm 3.0 V6 ma on juz 300 tys,94r. od kilku lat i jest to mój pierwszy samochód nie zamieniłbym go na inny samochód. Czuje się w nim komfort i przyjemność jazdy.
Znajdujesz się w dziale Citroen XM opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen XM, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen XM.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów