Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: bardzo dobre auto ,pod warunkiem kultury technicznej użytkownika.Bardzo trzeba uważać na kompetencje serwisu (potrafią wziąć STOSOWNĄ do klasy auta "kasę" za werdykt: wszystkie gruszki do wymiany ) Faktycznie wymieniłem póżniej sam dwie z tyłu i było dobrze...
Podsumowanie: XM JEST OK mam v6 naprawiam ale komfort nie do porównania z zadnym inym autem
Podsumowanie: 96 2,5 td. To nie jest prawdziwy samochód to jest zabawka, styl życia, za którą trzeba słono płacić. Xm-y w polsce są okropnie zaniedbane i prze to mają złął opinie. Zawieszenie daje efekty jeżeli jest serwisowane, jeżeli nie to tragedia trzepie sie jak uaz i stuka jak trabant. Opowieści, że części są tanie to kłamstwo, w tym samochodzie nie można oszczędzać i tyle. To samochód z klasy bmw 7 i tylko z tym atem da się xm porównać. Jeżeli ktoś zna się na hydroactivie i wie co kiedy wymienić można nim jeździć przez wiele lat bez awaryjnie i z pełnym konfortem. Zakładanie byle czego powoduje przedwczesne zużycie wielu drogich elementów takich jak choćby pompy LHM, która w wersji do 94 roku kosztuje ponad 10000! (orginalna oczywiście). Hydroactiv II generacji ma pompę za około 2500. Można regenerować, ale musi to byś warsztat z prawdiwego zdarzenia. Przejechałem tym samochodem 360000 km i nie była to tania jazda jeżeli brać pod uwagę części, nadrobił to jednak bardzo ceną paliwa i suma sumarum wyszedł na plus z innymi autami. Wymieniłem pompę LHM i dwa razy wszystkie sfery, trochę napraw elektryki (jest jej tyle, że nie ma się co dziwić, poza tym tarsze klocki oleje i nic pozatym. Nie polecam tego auta nikomu kto nie ma pieniędzy, bo go zniszczy. Przy zakupie trzeba mieć trochę kasy, żeby go dobrze przygotować do eksploatacji. Nie polecam kupować aut sprowadzanych z zagranicy przez handlaży w 95 procentach są to auta ze złomu (takie jak u nas na gratce za 1000 zł tylko 10x drożej) Przygotowują je na sprzedaż tak, żeby wytrzymały z 1000 km potem zaczyna się tragedia i koszt naprawy może sięgnąć 10000 zł.
Podsumowanie: XM V6 jeżdzę od ponad 5 lat. Autko ma na liczniku grubo ponad 300 tyś i dalej śmiga aż, miło. Zawieszenie ? co tu dużo opisywać trzeba spróbować :-) Autko strasznie awaryje, przez 5 lat raz pękł gumowy wąż, no ale to przecież francuz to się i psuje nie to co niemieckie pancerwagony, te to dopiero niezawodne ;-)
Podsumowanie: Od 1999 roku jeżdżę Citroenami, pierwszy był XM 2.0 89 rok prod, opcja bez skóry poza tym full, potem był ZX 1.4 (przygoda roczna) fajna zabawka ale to nie to co XM, od trzech lat jeźdźę XM 2.1 TD kombi rok prod. 92, wersja trochę uboga, ale komfort jazdy taki sam jak w pierwszym XM-ie, którym jeżdziłem. nie zamienię tego auta na żadne inne. Po pierwszej dłuższej trasie tym samochodem zakochałem się w nim i nie wyobrażam sobie posiadania na stałe innego samochodu. Służbowo jeżdżę różnymi samochodami i mimo tego, że są to o wiele młodsze samochody, to żaden nie umywa się komfortem jazdy do XM-a.
Podsumowanie: Od 3lat posiadam XM-a 2.1TD z 1992r. w Full wersji Jest to bardzo wygodny i komfortowy samochód "ŻELAZKO" pod warunkiem,że się o niego starannie dba. Silnik jest bardzo ekonomiczny i jak na starego diesla ma nawet dobre osiągi. Zdarzały się drobne awarie głównie przewodów hydraulicznych
Podsumowanie: Mam 2.5 litrowego turbodiesla - jest to mój dziesiąty samochód - niczym poprzednim nie jeżdziło się tak wygodnie a robię naprawdę tysiące kilometrów - spalanie w granicach 6 l/100 km średnie - najtańszy jaki miałem pojazd - jak dotąd w zasadzie brak usterek - polecam długodystansowcom - koniec jazdy bez zmęczenia ( po 1200-1400 km )_
Podsumowanie: jeżdziłem 9 lat bx super auto niezawodny bez korozji po 14 latach czysty teraz mam xm całe życie marzyłem o takim i wreście mam jest pełny odlot autko ma 6 lat jest super
Podsumowanie: Świetne auto!polecam każdemu.Wciąż futurystyczna karoseria wygląda pięknie szczególnie w metalicznej bieli.wnętrze jest ogromne,świetnie wyposażone i przyzwoicie wykończone(nawet po 200tyś.przebiegu nic nie trzeszczy,nie stuka).Silnik klasa,ciągnie żwawo od samego dołu i prawie nie pali ropy(przy 140-160km/h mieści się w 7 litrach):)a zawieszenie to zupełnie inna bajka-ten komfort,przyczepność!tego nie da się porównać chyba z żadnym autem z tego okresu!wcześniej jeżdziłem BMW 524td z '91 i przy Cytrynce można "bemkę" porównać co najwyżej do wozu drabiniastego(i to kiepskiego!)reasumując:świetne,duże,wygodne auto,które wyróżnia się na ulicy swoim niepowtarzalnym stylem i klasą,posiadające fantastyczne zawieszenie i szybkie ale oszczędne diesle:)aha,i wcale się nie psuję!!!mówiąc krótko:auto stulecia!:)
Podsumowanie: Silnik 2.1TD bardzo oszczędny możliwość zejscia na trasie do 5l/100km. Zawieszenie bardzo komfortowe i w moim egzemplarzu nie sprawia kłopotów. Wraz z wiekiem wiele rzeczy zaczyna się psuć ale to chyba dotyczy większości samochodów, problemem może być znalezienie tanich używanych części.
Znajdujesz się w dziale Citroen XM opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen XM, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen XM.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów