Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam ZX 2.0 volcane z 1993roku, wspanialy samochod - niesamowite przyspieszenie, jak na taki silnik nawet relatywnie male spalanie (oczywiscie na trasie bo w miescie troche gorzej). Kupilem to auto jako powypadkowe-wymienilem chlodnice a potem wydech. Teraz jezdzi bez zarzutu i jestem zadowolony. Pozdrawiam!
Podsumowanie: Intryguje mnie numer silnika w postaci tabliczki przynitowanej do kadłuba silnika. Proszę użytkowników zx-ów z silnikiem 1,4 o informację czy to jest normalne. Tak poza tym to autko jest OK.
Podsumowanie: Mam ZX 1,9D '93. Kupilem rok temu i jak dotad przejechalem 20 kkm. Auto ma na liczniku 157 kkm, ale patrzac na stan silnika nie sadze, zeby mial wiecej niz 200 kkm. Silnik: 64 KM, 118 Nm, jak na Diesla radzi sobie niezle. Spalanie: trasa 80 km/h 4l/100 km, 90 km/h 4,4l/100 km, 100 km/h 4,8 km/h. W mieszanym cyklu z przewaga miasta nigdy nie przekroczylem 6 litrow, nawet zima. Pracuje kulturalnie jak na starszego klekota. W polaczeniu z dobrymi przelozeniami pozwala na przyspieszanie na V od ok 65 km/h (nie gwaltownie oczywiscie). Zawieszenie: wygodne, miekkie, ale dobrze trzyma sie drogi. Daje wielka radosc z jazdy. Jest kosztowne, bo dosc malo trwale, dodatkowo dochodzi czasem koszt regeneracji lub wymiany lozysk tynej belki (skretnej). W zaleznosci od zasiagu prac moze byc to nawet 1000 zl (za przyjemnosc w zakretach trzeba czasem placic ;), ale warto. Wnetrze: jest bardzo przestronne, tylna kanapa jest przesuwna (super sprawa). Bagaznik ma od ok 320 do 340 l. Bardzo dobre ogrzewanie. Srednio wydajne chlodzenie. Hamulce sa ok (mam ABS, z przodu tarcze wentylowane, z tylu tarcze zwykle). Uzytkownicy modeli bez ABS narzekaja na slabe hamulce ( mniejsze tarcze). Dobre zabezpieczenie antykorozyjne (ocynk). Jesli samochod nie byl bity i nie byl parkowany w stawie nie ma szans na rdze ;) Co by tu jeszcze napisac... Mozna wiele. Np na baku (po dziubek wchodzi prawie 58l mozna przejechac nawet 1000 km w miescie, a na trasie, ze lekka noga nawet ponad 1200. Czesci sa tanie i dobrze dostepne, duzo zamiennikow. Moje kupilem za 12 500, za ok 2000 zlikwidowalem zaniedbania poprzedniego wlascicela i auto jest prawie w idealnym stanie (szykuje sie na wymiane poduszek belki skretnej - ok 360 zl sama czesc i wymiane zacisku hamulca tylnego). 20 kkm przejechalem bezproblemowo, bez zadnych niespodzianek. Inni znajomi uzytkownicy tego auta tez nie narzekaja na usterki. Jednym slowem - warto kupic. W razie pytan piszcie na maila. Zapraszam tez na strone: www.citroen.prv.pl
Podsumowanie: Przez 5lat przejeździłem ZX1.9D 170.000km.Nigdy mnie nie zawiódł-wyjazdy zagraniczne i Polska i to spalanie!!!
Podsumowanie: Mam ZX Aura 1.8. od 1997 roku. Przejechałem 190 000 km (z czego 45 000 na gazie). Gdy go kupiłem mial 20 000 km przebiegu. Sprawuje się dobrze (nigdy mnie nie zawiódł na drodze). Jego silnik jest bardzo elastyczny i ekonomiczny - na benzynie palił ok. 7l , na gazie ok. 8-9 l. Nie zamierzam go sprzedawać, bo to skladak, ale wg mnie kazdy samochód dobrze eksploatowany (dobry olej, filtry, swiece itp) odpłaci się długą, bezawaryjną pracą. Pozdrawiam właścicieli Cytrynek.
Podsumowanie: Nie ma lepszego auta od ZX, nie hce słyszeć innych opinii, a dodatkowo super fanclub:www.citroen.autko.pl
Podsumowanie: kupiłem 3 tyg. temu, ZX 1993, 1.4i, teoretycznie 92000 km, :), miał być super autkiem, i jest bo prowadzi się naprawdę łatwo, miekko, kierownica bez wspom chodzi elegancko jak nasmarowana, silniczek zagazowałem i teraz pali 9l LPG/100 km, przy spieszenie zmalało, w środku miejsca sporo, zwłaszcza ze jezdze w dwie osoby, ale z tyłu też jechałem i sporo miejsca, niestety czeka mnie wymiana półosi, podniesienie tyłu i pare drobiazgów po diagnozie silnika. potrzebuje dobrych porad od posiadaczy cytrynek, co robić jak coś nie tak a co może poczekać pozdrawiam
Podsumowanie: Jestem naprawde zadowolony z tego zakupu udany samochód mily w eksploatacji wymienilem pasek roz.,napinacze i pasek alternatora z robota 5800 pln. sporo!!przy przebiegu blisko 180000 tys.km. swietnie sie sprawuje nie zaskakuje i jest oszczedny.Materialy wykonczeniowe wnetrz wytrzymale (nie niszcza sie)nie skrzypi, nie tlucze sie, pewnie jedzie po drodze, apetyt na olej niedostrzegalny,zapala zawsze bez krecenia, nie jet chalasliwy,wygodne siedzenia, niezbyt tanie czesci,ale ogolnie dostepne, 1,9D-silnik radzi sobie niezle jak na waronki gorskie(+),silnik czysty(brak wyciekow), predkosc podrozna 120-130km/h, spalanie ok 6l/100km.,w srodku nic nie skrzypi, brak z tylu miejsc na glosniki
Podsumowanie: Jezdze ZX 1.4 z 94 roku(120 tys.km). Przez półroku zrobiłem 20 tys. km, wymieniałem tlumik, łożyska kół przednich(200zl), cylinderek hamulca(110 zl) i półoś (380 zl). Na drodze nigdy mnie nie zawiódł.Dość dobre zawieszenie i ekonomiczny, elastyczny silnik. Wada: ruchomy i krzywy fotel kierowcy (poprzedni właściciel musiał być "duży") OGÓLNIE JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONY
Podsumowanie: 1,4 KDY 150tys 1991r. Mam go od 6 lat. Zawieszenie jest wspaniałe. Nie nadaje się do sportowej jazdy lecz dopiero jadąc Lanosem dowiedziałem się, że tu i tam są muldy na których trzeba zwolnić do 30 km/h. Silnik to właściwie dwa silniki. Do 3000 tyś. jest cichy, elestyczny i ekonomiczny. Powyżej 4000 tyś. jest dynamiczny i ma wspaniały dźwiek. Szkoda tylko przedziału 3000-4000 tyś. Ale to raczej wina układu zapłonowego, wydechowego i wtrysku. Nowsze wersje pewnie zachowują się lepiej w środkowym zakresie. Wnętrze po 12 latach - bez śladów użytkowania. Wymieniłem amortyzatory, 2 łożyska i kilka gum - raczej drobiazgi. Dobre materiały eksploatacyjne można kupić za grosze, choć niektóre serwisy mają ceny z kosmosu.
Znajdujesz się w dziale Citroen ZX opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen ZX, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen ZX.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów