Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Samochód ok bardzo komfortowy,problem po nagrzaniu silnika traci elastycznośc 1,8 ie slx sw . Może ktos wie w czym leży przyczyna.
Podsumowanie: Mam 1,9 TD S.W. 1991 r. super autko, mało pali, mało awaryjne tylko zawieszenie do kitu.
Podsumowanie: auto ok za spoko kase masz spoko auto
Podsumowanie: ciekawe auto duże wnętrze bagażnik niezły komfort podróżowania mankament to zawieszenie szybko się zużywa i elektryka
Podsumowanie: Mam Temprę 1.6l od 1999r.rocznik 94r.kupujac miła 78tys\km zainstlowałem gaz i przjechałem juz 100tys\km sprawuje się znakomicie jeszcze się nie zawiodłem pali mało duzy,przestronny,wygodny,jak się wymienia olej filtr itp zgodnie z zasadami eksploatacji to nie ma problemu.zawieszenie troszeczkę za słabe na nasze drogi.W utrzymaiu nie drogi.
Podsumowanie: Jeżeli ktoś chce mieć duży, wygodny i bardzo pojemny (bagażnik 500 litró) samochód to powinien kupić właśnie Fiata Temprę. Auto mało awaryjne (no, może poza zawieszeniem, wrażliwym na polskie dziury) z bardzo dobrymi silnikami, z dużym wygodnym (całkowicie ocynkowanym) nadwoziem, często bogato wyposażonym. Ciekawostka: jeden z niewielu samochodów, w którym wszystkie czworo drzwi otwierają się niemal pod kątem 90'! Jeżeli ktoś narzeka na wielką awaryjność Tempry to, albo ma pecha, albo niedba o samochód, ale wtedy nawet Toyota i VW będą mu nawalać!!! Podsumowując, bardzo polecam.
Podsumowanie: Obecnie,od trzech lat jeżdżę Temprą 1,6i-gaz,z 1994r., przywiezioną z zachodu po tuningu (sportowy filtr i wydech,dodatkowy wlot powietrza,wyrzucony katalizator, obniżone i usztywnione zawieszenie), jest super!,dosło- wciska w fotel.Mam porównanie,gdyż wcześniej jeżdziłem temprą 1.4, tipo 1.6 i wielu innymi - to auto jest chyba 16-te.Przejechałem nim ok.50tys.km bez większych kłopotów - serwis we własnym zakresie, wszelkie drobne usterki usuwam w zarodku.Zużycie gazu: do 8 litrów w trasie, do 10 w mieście,zimą.Jest o.k.
Podsumowanie: Jestem posiadaczem Tempry od marca 2002. Jest to model 1.6 (gaźnik), 1994 rok. Na liczniku ma prawie 140 000 km. Auto jest bezawaryjne, nie mam żadnych problemów poza usterkami typowymi dla modelu: zawieszenie przód i tył, skrzypiące plastiki. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony.
Podsumowanie: Temprą 1.6 benz. gażnik r. 1993 jeżdżę o 3 lat;Mam przejechane 148 500 km i wymieniłem tylko tuleję wahacza i łożysko koła prawego- przednie. Poza tym pali mi tylko niecałe 7 litrów przy 110 km/h; Niewiele samochodów to potrafi , ajeździłem już niejednym.
Podsumowanie: Mam Temprę 2.0 ie, kombi SW. Wyjatkowo pojemny i przestronny samochód. Przestronnością przewyższa nie jedno BMW, Renault czy nawet Mercedesa a koszty zakupu o połowę niższe. Silnik bez zastrzeżeń. Ogólnie ponad 230 tyś. Sam przejechałem 80 tyś. w dwa lata i wymieniłem tylko pompę paliwa, zresztą częściowo z własnej winy. Oczywiście wszystkie materiały eksploatacyjne są wymieniane w terminie i takie jak należy. Wyposażenie na głowę lepsze niż wiekszość samochodów niemieckich.Pełna elektryka, deska digital, monitoring drzwi, świateł, płynów, itd. Przy silniku 2 litry i swojej wielkości, 4.5 metra kombi srednie spalanie 8.5 litra. Ale ma też wady. Delikatne zawieszenie! Mam też trochę zastrzeżeń do trwałości blachy i układu hamulcowego. Ale ogólnie auto z 91r kupione 2 lata temu za niecałe 10 tyś. okazało się dobrym nabytkiem. A miałem już Opla, Forda, Poloneza. Polecam. ps. szukam Tempry 4x4.
Znajdujesz się w dziale Fiat Tempra opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Tempra, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Tempra.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)
Fiat 500X Sport. Prezentacja modelu, wrażenia z jazdy