Ford Fiesta VI (2008 - teraz) - opinia użytkownika Zbigniew Jerczynski o samochodzie corki Gabrieli
2016-12-01, Zbigniew Jerczynski o samochodzie corki Gabrieli
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Fiesta |
Generacja: | VI (2008 - teraz) |
Rok produkcji: | 2012 |
Przebieg: | 67 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.25 |
Podsumowanie:
Samochod dobry , ale cudow w technice nie ma. Miejskie oszczedne silniki nie wytrzymuja duzych predkosci w trasie, podla polska benzyna wykancza zawory I rozrzad - trzeba jednak tankowac 98 oktan, Slabe oleje sinikowe tez przyspieszaja zuzycie silnikow. Wygodne dla kobiet siedzenia, nie nadaja sie dla dryblasow. Przystepna cena odbija sie na jakosci uzytych materialow.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Po 60 tysiacach w silniku 1.25 82 KM slychac stuki na zaworach. podobno to wina slabej benzyny - oktan ponizej 95 I wina zlego oleju , ktory nie chroni popychaczy I kieliszkow. Wsteczny bieg wyskakuje I czasmi trzeba go dociskac dwa razy
-
Zawieszenie:
To najlepsza czesc wszystkich Fordow, twarde ale bardzo przyczepne I z poczuciem kontroli samochodu przez kierujacego.
-
Wnętrze:
Fiesta przeznaczona jest dla kobiet, dzieci I niskich mezczyzn. Osoby o wzroscie powyzej 180 cm narzekaja na niewygodne oparcia z przodu I malo miejsca z tylu
-
Komfort jazdy:
Wsystko dobrze, tylko wyciszenie moglo by byc lepsze.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.2l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.7l/100km |
Zalety i Wady
- Dobre wykonanie,
- Efektowna kobieca stylistyka
- Ozdobne trojkatne okienka z przodu i z tylu
- Bardzo dobre zawieszenie
- Oszczedne miejskie silniki
- Niezawodnosc
- Niska cena zakupu
- Niskie koszty ekspolatacji
- Szeroki wybor opcji i wykonczen
- Latwe do prowadzenia nawet dla kobiet
- Niskie moce silnikow
- Szybke zuzycie silnikow
- Ograniczona ilosc miejsca w srodku