Ford Mustang VI (2014 - teraz) - opinia użytkownika Marcin Bidzynowski
2021-07-04, Marcin Bidzynowski
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Mustang |
Generacja: | VI (2014 - teraz) |
Rok produkcji: | 2021 |
Przebieg: | 1 tys. km |
Nadwozie: | Coupe |
Silnik: | 5.0 Ti-VCT V8 |
Podsumowanie:
Mach 1. Wrażenia po jeździe Daily i torowej niesamowite. Mustang trzyma się zakrętów 2x lepiej niż wersja GT. Smutne jest to, że to prawdopodobne ostatnie takie samochody w naszym świecie- czyste V8 z brzmieniem. Ostatnie przed erą elektryków. Więc jeżeli masz możliwość - miej go w garażu. Pewnie, możesz kupić BMW, Mercedesa i inne doładowane samochody ale prawda jest taka, że w tych autach nigdy nie popłynie Ci łza z radości i wzruszenia Nawet po długim czasie od zakupu. Można opisać technicznie jazdę mustangiem. Ale to nie jest to samo. Tej więzi i poczucia, że ten samochód ma duszę i nastroje które trzeba szanować nie da się po prostu wrzucić w testy i artykuły.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Mach 1. Wrażenia po jeździe Daily i torowej niesamowite. Mustang trzyma się zakrętów 2x lepiej niż wersja GT. Smutne jest to, że to prawdopodobne ostatnie takie samochody w naszym świecie- czyste V8 z brzmieniem. Ostatnie przed erą elektryków. Więc jeżeli masz możliwość - miej go w garażu. Pewnie, możesz kupić BMW, Mercedesa i inne doładowane samochody ale prawda jest taka, że w tych autach nigdy nie popłynie Ci łza z radości i wzruszenia Nawet po długim czasie od zakupu. Można opisać technicznie jazdę mustangiem. Ale to nie jest to samo. Tej więzi i poczucia, że ten samochód ma duszę i nastroje które trzeba szanować nie da się po prostu wrzucić w testy i artykuły.
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
Lubię to nieprzekombinowanie
-
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 13l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 9.8l/100km |
Zalety i Wady
- Czyste V8
- Klasyczne wnętrze
- Dźwięk silnika
- Frajda z jazdy
- Piękny wygląd
- Podatność na modyfikacje
- Stanowczo za mało KM